כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
מכה גלים

היום זה קורה: התפילה בעמוקה שתיגזור לכם זיווג עד לראש השנה

תפילה שכזו לא מתרחשת בכל יום: במוצאי יום ההילולא של התנא הקדוש רבי יונתן בן עוזיאל' יגיע הגרמ"ש אדלשטיין לציון הקדוש שם הוא יערוך מעמד מיוחד לישועת מעוכבי השידוך בדיוק כפי שמסר לו אביו זיע"א • צפו בסרטון חסר תקדים בו הוא גוזר כי התורמים יזכו להתארס עד לראש השנה הקרוב • מכה גלים

היום זה קורה: התפילה בעמוקה שתיגזור לכם זיווג עד לראש השנה
עמוקה צילום: שאטרסטוק

אלפים רבים סובלים מהמתנה ארוכה עד ליום בו הם זוכים לשבור צלחת ולהתארס בשעה טובה ומוצלחת. מידי שנה, למרבה הצער, מספרם של מעוכבי הזיווג עולה, ועוד ועוד בחורים ונערות מצטרפים למעגל הזה, מעגל של מצפי הישועה, מתחנני הזיווג. קול שוועתם של מעוכבי השידוכים הגיעה עד לשולחנם של ראשי "קופת העיר" אשר יחד עם הגאון הצדיק רבי מרדכי שמואל אדלשטיין שליט"א החליטו לקיים מעמד תפילה נורא הוד אשר יקרע שערי שמים למאות ולאלפים.

להעברת שמות לזיווג הגון עד ראש השנה הקליקו כאן>>>

מגבית להילולא צילום: קופת העיר

היום ההילולא של התנא האלוקי יונתן בן עוזיאל, יצפין עמוד הישועות רבינו מרדכי שמואל אלדשטיין שליט"א לציון הקדוש בעמוקה- לערוך את מעמד כופר הנפש והתרת קללות עבור תורמי קופת העיר , ולבקש על בחורי  ונערות ישראל, המצפים לזיווגם- שמידה כנגד מידה בזכות הצדקה לכלות עניות בקופת העיר ובזכות מעמד התרת קללות וכופר נפש - יזכו להתארס עד ראש השנה תשפ"ה.

יחד יזכירו שם אחר שם בפרטות, אחר עריכת התרת הקללות ומעמד פדיון הנפש- וכח המידה כנגד מידה יפעל בשמים להסיר כל המקטרגים ולהביא ישועה.
 
לקראת המסע ההיסטורי יוצא הגרמ"ש אדלשטיין במכתב חסר תקדים בו הוא גוזר כי התורמים למגבית הנוכחית "בעבור כלות עניות כמניין שמם בצירוף מניין "זווג" יזכו במידה כנגד מידה להתארס עד לראש השנה תשפ"ה". אתם מבינים את משמעות הברכה הזו? אתם קולטים את עוצמת השעה?
אחר התפלה יחתום הגרמ"ש על שטר השידוכים - בגזירת מלך שיזכו להתארס עד ראש השנה תשפ"ה. 

להעברת שמות לזיווג הגון עד ראש השנה הקליקו כאן>>>

עמוקה קופת העיר יונתן בן עוזיאל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד