כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
הופתעה מההודעה

אמה של התצפיתנית שנרצחה בשיפא: "בזמן שאני מדברת, הנבלות כבר בעזה"

עדי מרציאנו, אימה של התצפיתנית שנרצחה בבית החולים שיפא וגופתה אותרה בסמוך לו, הגיבה בזעזוע לידיעה על שחרור מנהל בית החולים מוחמד סלמיה

אמה של התצפיתנית שנרצחה בשיפא: "בזמן שאני מדברת, הנבלות כבר בעזה"
מחבלי חמאס צילום: צילום מסך

עדי מרציאנו, אימה של התצפיתנית נועה מרציאנו שנרצחה בבית החולים שיפא וגופתה אותרה בסמוך לו, הגיבה לידיעה על שחרור מנהל בית החולים, מוחמד סלמיה, בריאיון היום (שני) בתוכנית "סדר יום" עם קרן נויבך בכאן רשת ב. "בית חולים שיפא זה לא בית חולים", אמרה עדי, "זה מקום שלקחו אליו חטופים ואת חלקם, את רובם, החליטו לרצוח כי הם היו נטל עבורם וזו הייתה הנקמה שלהם. את נועה שלי רצחו בבית החולים, רופא רצח אותה ועכשיו משחררים את המנהל שלו".

עדי סיפרה שגילתה על השחרור מהתקשורת: "התקשרו אלי מאחד הערוצים וביקשו תגובה, שאלתי "על מה התגובה?" ואז הסבירו לי שמנהל בית החולים שוחרר לעזה. תפסו אותי לא מוכנה כמו שתפסו אותנו בשבעה באוקטובר, בשש וחצי כשנועה התקשרה. הידיעה הזאת שוב פעם משבשת לנו את החיים".

"נועה יצאה ממוצב נחל עוז בחיים, יחד עם עוד שש חברות תצפיתניות, והן נחטפו לעזה אחרי כמה שעות", המשיכה עדי, "רצחו את החברות והחברים שלהם ואת האנשים שהיו איתם מול העיניים שלהן, מול העיניים של כל הבנות ששרדו את התופת וראו את החברות שלהן נרצחות ועושים עליהן וידוא הריגה. הנבלות האלה בזמן שאני מדברת איתך הם כבר בעזה".

מרציאנו אמרה שהיא מוכנה לקבל את שחרור מנהל בית החולים רק במקרה אחד: "אולי זה למען החזרת החטופים, אם זה למען החזרת החטופים מוכנה לתמוך בזה. את נועה שלי כבר לא יחזירו. אני רוצה לקוות ששאר האמהות והאבות לא יהיו במצב שלנו. אני יודעת שנועה היתה רוצה את זה".

את דבריה סיימה במילים: "אני פונה למי שצריך, למדינה, לצבא, אני פונה למי שמנהל אותנו פה למי שגרם לזה שנועה שלי לא תהיה בבית עכשיו. עושים מאיתנו צחוק, כמה אפשר לזלזל? אנחנו לא נשתוק, אני הקול של נועה. אנחנו הקול שלהן. אנחנו חייבים שמישהו ייקח את האחריות לא רק באמירה, לא רק בדיבורים, אנחנו רוצים מעשים, אנחנו רוצים ועדה ממלכתית".

 

נועה מרציאנו מלחמת חרבות ברזל בית החולים שיפא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד