כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
בכה בסיור

האוונגליסט תומך ישראל ביקר בארץ: "הביקור כאן שינה את חיי"

לארי האק, מבכירי האוונגליסטים סייר בשומרון עם ראש מועצת שומרון יוסי דגן לראשונה. דגן הקריא מהתנ"ך במצפה יוסף והאק בכה מהתרגשות ואמר: "הביקור כאן שינה את חיי"

האוונגליסט תומך ישראל ביקר בארץ: "הביקור כאן שינה את חיי"
ראש מועצת שומרון יוסי דגן עם לארי האק צילום: רועי חדי

פסטור לארי האק שנחשב לאחד המנהיגים המשפיעים על הבייס האוונגליסטי של המועמד לנשיאות ונשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ, הגיע לשומרון יחד עם ראש מועצת שומרון ועם ג'וש ריינשטיין, נשיא קרן ידידי ישראל (IAF). הם ביקרו במרפסת בברקן, בהר ברכה ובתצפית יוסף, משם השקיפו לעבר קבר יוסף שבשכם. 

ראש מועצת שומרון, יוסי דגן, סקר בפני האק את ההתיישבות ואת האתגרים העומדים לפתחה של ההתיישבות בעת הזו, בזמן מלחמת "חרבות ברזל" ובאופן כללי בקשיים שמערימים באירופה ובממשל האמריקאי על ההתיישבות ביהודה ושומרון.

דגן הקריא מהתנ"ך בתצפית מעל קבר יוסף והאק שבכה מהתרגשות אמר: "אני רק רוצה לומר לכל אנשי שומרון, כבר ביקרתי בישראל 46 פעמים וכל ביקור הוא מדהים וייחודי. אבל אני רוצה שתדעו, שהיותי כאן עכשיו בשומרון הוא אחד מרגעי השיא בחיי - הביקור כאן שינה את חיי. מה שאני מרגיש בשומרון, זה משהו שחשתי רק מעט פעמים בכל חיי. ואני רוצה שתושבי השומרון ידעו: "אתם לא לבד". אני מחויב לכם. תמיד חשתי כך.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן העניק חנוכיה ללארי האק, ואמר: "המשימה שלנו היא לא רק ליהנות מהאור. המשימה שלנו היא להביא עוד ועוד אור, ואתה עושה זאת". 

 

יוסי דגן שומרון דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד