כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
אישום חמור

טירוף: ישראלי יצא למסע נקם בגלל עקיפה, פגע ברכבים ופצע אנשים

כתב אישום חמור הוגש נגד אזרח ישראלי שיצא למסע נקם בכביש לאחר שנמנע ממנו לצאת לעקיפה. הנאשם חסם את רכבם של 3 מבוגרים, השליך לעברם בקבוק, נמלט מהמשטרה בנהיגה פרועה, פגע בניידת וברכבים וגרם לפציעה של מספר אנשים

ניידת משטרה. תמונת ארכיון
ניידת משטרה. תמונת ארכיון צילום: ארכיון

הפרקליטות הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בתל אביב כתב אישום נגד מיקי לביא, בן 31, אשר איים על שלושה אנשים מבוגרים בכביש בקריית אונו, על רקע כעסו שלא ניתנה לו אפשרות לעקוף, ותוך כדי מנוסתו מניידת משטרה, פגע ברכב אחר וגרם לפציעתם של ארבעה נוסעים. 

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה, איומים ונהיגה בשכרות.

על פי כתב האישום, שהוגש ע"י עורכת הדין ניצן פרידמן מפרקליטות מחוז ת"א (פלילי), בתאריך 21.6.24 בשעות הערב, עת נסעו 3 מבוגרים בני למעלה מ-70 ברכבם בקרית אונו, הנאשם נסע אחריהם, אך לא הצליח להשתלב בנתיבם.

אז, חסם הנאשם את נתיב נסיעתם, סימן בידו תנועה פוגענית, יצא אליהם, קילל אותם וזרק לעברם בקבוק.

המתלוננים הזעיקו משטרה. ניידת שהגיעה למקום, איתרה את הנאשם בסמוך אליהם, והחלה במרדף אחריו. הנאשם נמלט מפניהם ברכבו במהירות גבוהה, נסע בכיכר בניגוד לכיוון התנועה, וחצה שני צמתים כשאור אדום ברמזור.  

בצומת השני בו חצה הנאשם ברמזור אדום, פגע הנאשם ברכב בו נסעו 4 אנשים, אשר נחבלו והובהלו לבית חולים. בהמשך לכך, איבד הנאשם שליטה על רכבו, פגע בניידת וברכב חונה וגרם להם לנזקים.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

בבקשת המעצר צוין, כי "הנאשם בחר לצאת ל'מסע נקם' כנגד המתלוננים, אנשים מבוגרים אשר חוו רגעי פחד לא מעטים בעקבות התנהגותו. מעשיו מלמדים על מסוכנותו הגבוהה ועל כך שאין לו מורא גם מפני רשויות החוק".

כתב אישום אלימות בכביש משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד