כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
הודו לראש העיר

ילדי הצהרונים בירושלים חגגו ביום של הופעות בבנייני האומה

ביוזמת מחלקת ניצנים מגזר חרדי בעירית ירושלים, נהנו אלפי ילדי הצהרונים בירושלים ובני משפחותיהם מיום שיא בבנייני האומה • ראש העיר משה ליאון: "מערך הצהרונים בירושלים מסייע להורים לאורך כל השנה לעבוד עד שעות הצהריים ואנחנו שמחים לספק להם ימי כיף"

ילדי הצהרונים בירושלים חגגו ביום של הופעות בבנייני האומה
ילדי הצהרונים בירושלים ביום כיף צילום: באדיבות המצלם

ביום חמישי אסרו חג שבועות התאספו ובאו אלפי ילדי הצהרונים בירושלים יחד עם בני משפחותיהם לבנייני האומה, שם המתינו לילדים שפע של אטרקציות הופעות ופעילויות, לצד כיבוד קל ושי לכל ילד.

הילדים נהנו עם ההורים משעות איכות של "יחד" בהופעה מרכזית ייחודית "התעלומה המסתורית", מקהלת ילדים בשיתוף אלפי ילדי הצהרונים, הופעת פעלולן, לונה פארק לילדים, פינת ליטוף, פינות לקטנטנים, יצירות, סדנאות ומגוון פעילויות.

רגעי השיא נרשמו בעת שאלפי ילדי הצהרונים בירושלים התפללו מעומק ליבם פרק תהילים ותפילת "אחינו כל בית ישראל" להצלחת וישועת עם ישראל בליווי המקהלה, כאשר ההורים כולם מצטרפים בהתרגשות לתפילת תשב"ר הגדולה ביותר.

באירוע השתתפו סגן ראש העיר ישראל קלרמן, חבר מועצת העיר אריאל גולן, מנהלי רשתות הגנים, נציגי מפעילי הצהרונים, אגף מנח"י וועד ההורים.

ראש העיר ירושלים משה ליאון: מרגש לראות את פעילות הענפה שנעשית לילדי הצהרונים. "מערך הצהרונים בירושלים מסייע להורים לאורך כל השנה לעבוד עד שעות הצהריים ומספק לילדים חינוך משלים, ארוחות חמות והפעלות מגוונות. ילדי הצהרונים זוכים לאורך כל השנה לפעילות עשירה, ואנחנו שמחים לספק ימי כיף מיוחדים, לילדים ולהוריהם".

הגב' סיסי רז ממונה על מסגרות יום לימודים ארוך הודתה לכלל מפעילי הצהרונים במגזר החרדי בירושלים, על שיתוף הפעולה בהערכות והכנה ליום שיא ועל ההשקעה היומיומית בילדים.

הרב אריה אהרן מנהל מחלקת ניצנים -מגזר חרדי ציין את ההשקעה הייחודית והמאומצת על הפעילות השוטפת של מחלקת ניצנים לטובת ילדי ירושלים במהלך השנה לקידום מערך הצהרונים וקייטנות ברמה הגבוהה ביותר תוך הנגשת תכניות חינוכיות, חוגים ופעילויות במהלך השנה כולה. השקעה זו באה לידי ביטוי גם ביוזמת הפקת יום שיא, בו היתה נכרת השמחה וההנאה של ילדי הצהרונים יחד עם ההורים, שחוזרים ומשבחים את המחלקה והיוזמה הברוכה.

הורי הילדים הודו לראש העיר ירושלים משה ליאון ולמחלקת ניצנים בעירית ירושלים על השקעה שלא נראתה כמותה זמן רב במגזר החרדי בכלל ולילדי הצהרונים בפרט.

בצהרוני ניצנים במגזר החרדי לומדים 35,747 תלמידים ותלמידות כ"י, הלומדים ב 1242 מסגרות, בליווי 2213 גננות וסיעות ומופעלים על ידי 24 זכיינים.

עיריית ירושלים משה ליאון צהרונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד