כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
סייען החמאס

משפחות החטופים זועמות של השחרור: "ממשיכים להפקיר"

אבי מרציאנו זעם על שחרור מנהל בית החולים שיפא שבו נרצחה בתו נועה. בפוסט שהעלה לפייסבוק נכתב: "נועה הופקרה ב-7 באוקטובר, והיא הופקרה גם אחר כך, עכשיו, שבעה חודשים לאחר שקברנו אותה, ממשיכים להפקיר"

משפחות החטופים זועמות של השחרור: "ממשיכים להפקיר"
תמונות החטופים על חומות העיר העתיקה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אבי מרציאנו, אביה של נועה מרציאנו הי"ד שנחטפה לרצועת עזה ונרצחה בשטח בית החולים שיפא, זעם על שחרור מנהל בית החולים הבוקר לרצועת עזה יחד עם 54 עצורים נוספים, המנהל מוחמד אבו סלמיה, ניהל את בית החולים ששימש מקלט למחבלי חמאס ובו הוחזקו חטופים.

"נועה, הופקרה לפני השבעה באוקטובר, בכך שלא הקשיבו לה. היא הופקרה בשבעה באוקטובר כשלא באו להציל אותה. היא הופקרה גם אחר כך כשלא עשו מספיק בכדי להחזיר אותה הביתה בחיים. והנה עכשיו, שבעה חודשים לאחר שקברנו אותה, מדינת ישראל מחליטה לשחרר את מי שאחראי במישרין או בעקיפין לרצח שלה" כתב.

האבא הוסיף: "סליחה ילדה שלי, שאפילו עכשיו ממשיכים להפקיר אותך. את השחרור של מי שיש לו חלק ברצח של הבת שלי אני מוכן לקבל רק כחלק מעסקת חטופים. לא ככה".

גם משפחות חטופים מפורום תקווה הגיבו בזעם לשחרור מנהל ביה"ח שיפא. "בזמן שיקירנו מוחזקים בשבי החמאס כבר חודשים ארוכים שיחררה ישראל את רב המרצחים וסייען החמאס מנהל בית החולים שיפא, הוא זה שתחת ניהולו הפך בית החולים לבית מחבלים, הוא זה שהחביא קיני טרור של החמאס כולל אמצעי לחימה ובונקרים, במקום גם נרצחו חטופים ישראלים תחת עיניו הפקוחות".

עוד נמסר: "ההחלטה לשחרר אותו היא אות קלון מוסרית, שימור הקונספציה מלפני שמחת תורה ויריקה בפניהם של משפחות החטופים. במקום להרע את התנאים שלו ושל יתר מחבלי חמאס ולהשתמש בו כקלף מיקוח ישראל משחררת אותו יחד עם עוד עשרות עזתים "בלתי מעורבים". אנו עדים שוב להחלטות הזויות של שיחרור מחבלים, מרצחים והורדת מנופי לחץ משמעותיים של מדינת ישראל".

כזכור בחודש נובמבר האחרון פחות משבוע לפני מעצרו של מנהל שיפא, חולצה גופתה של נועה הי"ד מהרצועה. היא אותרה בבית החולים על ידי כוח צה"ל, ולאחר זיהוי הועברה לישראל. בהמשך חשף דובר צה"ל תת-אלוף דניאל הגרי כי "נועה נלקחה לתוך כותלי שיפא, שם היא נרצחה על ידי מחבלי חמאס".

נועה מרציאנו שיפא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד