כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
שחרור מנהל ביה"ח

סערה בקבוצת הוואטסטפ של שרי הממשלה: "שמים עלינו פס"

שרי הממשלה זעמו בקבוצת השרים בעקבות הדיווחים על שחרור עשרות פלסטינים בהם גם מנהל בית החולים שיפא. "אם על עסקת חטופים ביקשתם את הסכמתנו - על אחת כמה וכמה על שחרור מחבלים ללא שום תמורה", נכתב

סערה בקבוצת הוואטסטפ של שרי הממשלה: "שמים עלינו פס"
מחבלים חמושים בשיפא צילום: דובר צה"ל

שרי הממשלה זעמו הבוקר (שני) על שר הביטחון יואב גלנט ועל ראשי מערכת הביטחון בעקבות הדיווחים כי קבוצה של פלסטינים שנעצרו במהלך הלחימה בעזה שוחררו ובתוכם מנהל בית החולים שיפא, מוחמד אבו סלמיה, שנעצר בחודש נובמבר.

השר עמיחי שיקלי פנה לשר הביטחון וכתב: "יואב גלנט, אפשר לקבל הבהרה למה האיש הזה שבבית החולים שלו רצחו לנו חטופים ופעלה מפקדת חמאס משוחרר?".

השרה סטרוק כתבה: "מה?! לא יעלה על הדעת לבצע מהלך כזה בלי ישיבת ממשלה! אם על עסקת חטופים ביקשתם את הסכמתנו - על אחת כמה וכמה על שחרור מחבלים ללא שום תמורה. אני דורשת לעצור הכול ולכנס ישיבת ממשלה".

היא הוסיפה: "שואלת ברצינות - באיזו סמכות?".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר כתב: "הגיע הזמן לשלוח את ראש שב"כ הביתה. הוא עושה מה שהוא רוצה, וגלנט איתו על מלא. שמים פס על הקבינט והממשלה. הוא מנהל מדיניות עצמאית, עושה מה שהוא רוצה ובדיונים הפך להיות קצין ת"ש של המחבלים. נכון צפוף להם, לא טוב להם, אבל הוא אמור לדאוג לתנאים שלהם?". 

השר שלמה קרעי כתב: "ישראל צריכה הנהגה ביטחונית חדשה. מהמסד עד הטפחות. הנהגה שתהיה מחויבת לרוח וגבורת הלוחמים כמו שראש הממשלה מחויב לה, ויפה שעה אחת קודם".

אורית סטרוק מלחמת חרבות ברזל בית החולים שיפא שלמה קרעי חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד