כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
תקלת בטיחות

החשמלית הקוריאנית לריקול: כמה מכוניות יזומנו למוסך?

לקוחות בעלי קיה 6 EV שיוצרו בשנת 2023 ידרשו להגיע למוסכי היבואנית עקב קיומה האפשרי של תקלת בטיחות הקשורה בבעיה באחת מהציריות האחוריות של הרכב

החשמלית הקוריאנית לריקול: כמה מכוניות יזומנו למוסך?
קיה EV6 החשמלית נקראת למוסכים בישראל - חשש מכשל בציריה אחורית צילום: קיה

קיה 6 EV החשמלית מזומנת לריקול, כך מודיעה טלקאר יבואנית קיה. על פי הודעת טלקאר, לקוחות בעלי קיה 6 EV שיוצרו בשנת 2023 ידרשו להגיע למוסכי היבואנית עקב קיומה האפשרי של תקלת בטיחות הקשורה בבעיה באחת מהציריות האחוריות של הרכב.

הציריות הן חלק חשוב בכל רכב: הן אחראיות בעצם על העברת הכוח מהתמסורת של הרכב אל הגלגל, כלומר אם יש בעיה בציריה, הכוח לא יגיע אל הגלגלים או שיגיע בצורה לקויה, מה שכבר עלול לסכן את הבטיחות של הרכב.

לפי טלקאר לכל הבעלים של רכבים אלה תישלח הודעה בכתב, אבל בכל מקרה לפני שאתם רצים לבדוק האם המכונית שלכם נכללת בריקול, יש לנו חדשות טובות: כל הריקול הזה נוגע לשלוש מכוניות בלבד, אז אל דאגה: בעלי המכוניות האלה יזומנו בקרוב למוסכים המורשים של קיה.

על הדרך אנחנו נזכיר לכם למען ההגינות שבישראל יש חובה חוקית ומבורכת לבצע ריקולים תוך חצי שנה ממועד ההכרזה, כלומר אם יש לרכב שלכם ריקול, אתם חייבים לבצע אותו תוך חצי שנה. ואם לא תבצעו אז לא תוכלו לעבור עם הרכב טסט וגם לא תוכלו לעשות עליו העברת בעלות. כמובן שכמו כל ריקול, גם התיקון כאן לא עולה ללקוח שקל. היבואנית ממליצה לתאם את התיקון מראש עם המוסך ורשימת המוסכים המורשים של קיה מופיעה באתר האינטרנט של היבואן.

 

ריקול קיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד