כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
לאחר 8 חודשים

ללא תמורה: ישראל שחררה ממעצר את מנהל בית החולים שיפא ועשרות נוספים

מוחמד אבו סלמיה, שניהל את בית החולים שיפא שבו התנהלה פעילות טרור של חמאס והוחזקו בו חטופים, שוחרר יחד עם עוד עשרות עזתים | סלמיה נעצר במסדרון ההומניטרי בעת שניסה להימלט

ללא תמורה: ישראל שחררה ממעצר את מנהל בית החולים שיפא ועשרות נוספים
מנהל ביה"ח שיפא, מוחמד אבו סלמיה צילום: רשתות חברתיות

כלי תקשורת פלסטינים דיווחו כי ישראל שחררה הבוקר מהכלא את מוחמד אבו סלמיה, מנהל בית החולים שיפא, יחד עם 54 עצורים נוספים מרצועת עזה. אבו סלמיה נעצר בחודש נובמבר בגין חשד לפעילות טרור ענפה של ארגון הטרור חמאס בבית החולים שבו גם הוחזקו חטופים.

ד"ר מחמד אבו סלמיה, מנהל בית שיפא ששוחר, הגיב: "אני מתפלא על הדיווחים שגורמים בממשלה הישראלית לא ידעו על שחרורי. שוחררתי באופן רשמי. הכיבוש לא הגיש נגדי כתב אישום אף על פי שהובאתי בפני שופט שלוש פעמים"

כזכור, מנהל בית החולים שיפא, מוחמד אבו סלמיה, נעצר ב-23 לנובמבר האחרון בידי כוחות הביטחון במהלך פעילות ברצועה. בהודעה משותפת של צה"ל והשב"כ נכתב כי הוא נעצר לאחר שנחשפו עדויות רבות לכך שבית החולים תחת ניהלו הישיר, שימש כמפקדה של ארגון הטרור חמאס. סלמיה נעצר במסדרון ההומניטרי בעת שניסה להימלט.

לאחר מעצרו פרסמו צה"ל ושב"כ: "חמאס ניצל משאבים רבים, בהם חשמל, על מנת לתחזק את מערכת המנהור שבנה מתחת לבית החולים. חמאס אחסן אמצעי לחימה רבים בבית החולים ובסביבתו. מעבר לכך, לאחר הטבח שביצעו, הארגון השתמש בבית החולים כמקלט עבור מחבליו ואף לקח לשם חטופים ישראלים". צה"ל ושב"כ הוסיפו כי כי דוח פתולוגי אישר שרצח התצפיתנית נועה מרציאנו הי"ד אירע בשטח בית החולים.

 

מוחמד אבו סלמיה חמאס שיפא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד