כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
לא פורש

משפחתו של ביידן יועצת לו "להמשיך להילחם"

משפחתו של הנשיא ביידן אומרת לו שעליו להמשיך בקמפיין הבחירות ולא לפרוש. המשפחה שנמצאת בקמפ דייוויד מנסה להפחית את מפלס החרדה של הדמוקרטים לאחר העימות הנוראי שהיה לביידן עם טראמפ בשבוע שעבר

משפחתו של ביידן יועצת לו "להמשיך להילחם"
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן צילום: דוברות הבית הלבן

משפחתו של הנשיא ביידן דוחקת בו להישאר במירוץ ולהמשיך להילחם למרות הביצועים הגרועים שלו בשבוע שעבר בעימות עם טראמפ, אפילו כשכמה ממקורביו הביעו באופן פרטי כעס על האופן שבו הוא הוכן לעימות על ידי הצוות שלו, כך אמרו גורמים שמקורבים לנשיא ל'ניו יורק טיימס'.

ביידן נמצא עם אשתו, ילדיו ונכדיו בקמפ דיוויד, ומנסה להבין איך לגדוע את החרדה הדמוקרטית. מקרוביו מודעים היטב לכמה גרוע הוא היה בעימות נגד הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, הם טענו שהוא עדיין יכול להראות שהוא מסוגל להנהיג עוד ארבע שנים.

על פי הדיווח, הנשיא ביידן מקשיב לרעיונות מיועצים לגבי איך להמשיך, והצוות שלו דן אם עליו לקיים מסיבת עיתונאים או לשבת לראיונות כדי לשנות את הנרטיב, אבל שום דבר עדיין לא קבע דבר.

אחד הקולות החזקים ביותר שמפציר בנשיא ביידן להתנגד ללחץ לפרוש, הוא בנו האנטר ביידן, שהנשיא מקשיב לייעוץ שלו, האנטר ביידן רוצה שהאמריקאים יראו את אביו שהוא מכיר, שולט בעובדות, במקום את הנשיא המזדקן שראו האמריקאים ביום חמישי בלילה.

אחד המקורות אמר לעיתון "כל המשפחה מאוחדת" והוסיף שהנשיא לא יוצא מהמירוץ ולא דן האם לעשות זאת. "הוא ממשיך להילחם" אמר המקור. אך מנגד רבים אמרו, כי שימור בסיס התורמים של המפלגה יהיה המפתח לנשיא הישארותו במירוץ.

עוד דווח, כי אם יתקיימו דיונים חשובים כלשהם על עתידו של הנשיא עם המשפחה, אמרו שני מקורבי ביידן, הם לא יתרחשו בקמפ דיוויד, שם יותר מדי אנשים מחוץ למשפחה עלולים לשמוע.

אתר 'פוליטיקו' מדווח, כי משפחתו של הנשיא ביידן האשימו את יועצי הקמפיין, וקראו לביידן לפטר או להוריד בדרגה אנשים בדרג הפוליטי שלו. אך אין אינדיקציה שביידן יקבל את העצה שלהם.

הנשיא ביידן בחירות בארה"ב דונלד טראמפ קמפ דיוויד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד