כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
איפה השב"כ?

ההסתה נגד נתניהו ורעייתו: "מחכות לכם עם חבל תליה"

"אנחנו מחכות עם חבל תליה. זה מה שמגיע לכם - חבל תליה! אתם מחריבים לנו את הבית ואת הילדים ואת העתיד". כך כלתו של חטוף שנרצח בשבי חמאס

ההסתה נגד נתניהו ורעייתו: "מחכות לכם עם חבל תליה"
ראש הממשלה נתניהו במסיבת עיתונאים צילום: לע"מ

ההסתה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ומשפחתו נמשכת בחסות המלחמה והמחאות ברחובות ישראל.

העיתונאי ישי פרידמן מ'ערוץ 14' שכבר הביא בימים האחרונים כמה תיעודים מטרידים של דברי הסתה חמורים נגד ראש הממשלה, רעייתו שרה ובנו יאיר, פרסם תיעוד חדש שבו נראית איילה מצגר, כלתו של יורם מצגר ז"ל שנחטף לרצועת עזה בשבעה באוקטובר ונרצח בשבי, מתבטאת במילים קשות כנגד הזוג נתניהו.

בהפגנה שהתקיימה אמש (ראשון), אמרה מצגר: "נתניהו ושרה, אם אתם בבית, הזוג נתניהו, אני לא מרפה! ועינב לא תרפה! ומתן צריך לחזור הביתה וכולם צריכים לחזור הביתה. ואם הם לא יחזרו, אנחנו מחכות עם חבל תליה. זה מה שמגיע לכם - חבל תליה! אתם מחריבים לנו את הבית ואת הילדים ואת העתיד. תודה רבה".

עינב המוזכרת בתיעוד, זו עינב צנגאוקר, אמו של החטוף מתן, שעומדת בראש המחאה מאז תחילת המלחמה, הנאבקת למען השבת בנה במסגרת עסקת חטופים. בהפגנה שהתקיימה סמוך לקריה בתל אביב במוצאי השבת, אמרה: "נתניהו, יאיר הבן שלך הוא אזרח סוג א׳ ומתן שלי אזרח סוג ב׳? יש לך תירוץ לכל דבר, אבל אין שום תירוץ למחדל ולהפקרה המתמשכת. אתה שם את הראש של מתן תחת הגיליוטינה הפוליטית שלך ומוכר לציבור שקרים ואשליה של ניצחון מוחלט, אבל בפועל אתה מוביל את ישראל לתבוסה המוחלטת. ההיסטוריה לא תשכח ולא תיסלח על ההפקרה שלך ושל השותפים שלך לממשלת הדמים. די, שחרר את החטופים ושחרר אותנו".

 

אילה מצגר יורם מצגר בנימין נתניהו הסתה נגד נתניהו מלחמת חרבות ברזל חבל תליה שרה נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד