כ"ו סיון התשפ"ד
02.07.2024
העלייה באנטישמיות

ראש ממשלת בריטניה ביקר בקהילה החרדית והגן על ישראל

ראש משלת בריטניה ביקר בקהילה החרדית בלונדון לקראת הבחירות הקרובות. ראש הממשלה אמר כי הוא "מוכן להתמודד עם העלייה המזעזעת באנטישמיות" לאחר המתקפה על ישראל ב-7 באוקטובר

ראש ממשלת בריטניה ביקר בקהילה החרדית והגן על ישראל
רישי סונאק בנאום בבית הכנסת צילום: באדיבות המצלם

רישי סונאק, ראש ממשלת בריטניה, ביקר היום בבית הכנסת 'מחזיקי הדת' בשכונה החרדית 'גולדרס גרין' בלונדון, תקף את חמאס ודיבר בזכות ישראל להגנה עצמית.

רישי סונאק בבית הכנסת צילום: באדיבות המצלם

"אני תמיד אעמוד לצד ישראל" אמר סונאק, "אחרים אולי ישכחו מההתקפה המבעיתה על ישראל (בשבעה באוקטובר) אני לעולם לא אשכח", סינאק הוסיף, "לא אקבל שום הצקות לישראל, זכותה של ישראל לחיות בשלום ובביטחון, לא נשכח את החטופים בשבי חמאס, ואני אגיד את זה בקול, להחזיר אותם הביתה".

סונאק המשיך: "אנשים מאשימים את ישראל שמגנה על עצמה, דבר שכל מדינה אחרת היתה עושה למתקפה נוראית וברברית כזאת. ילדים יהודים מסתירים את התלבושת של בית הספר שלהם, ילדים יהודים סובלים מהצקות בקמפוסים שלהם, משפחות יהודיות חוששות להגיע לעיר הבירה בסופי שבוע, אני אמשיך להגן על הקהילות היהודיות'.

סונאק ביקר בקהילה היהודית בלונדון כחלק ממסע הבחירות הקרובות בבריטניה שיתקיימו ב-4 ביולי הקרוב, ראש הממשלה אמר כי הוא "מוכן להתמודד עם העלייה המזעזעת באנטישמיות" לאחר המתקפה על ישראל ב-7 באוקטובר. ראש הממשלה, התחייב לחזק את הביטחון של הקהילות היהודיות, והזכיר כי אישר לחרונה 18 מיליון ליש"ט למטרה חיזוק ההגנה על הקהילות היהודיות.

רישי סונאק בריטניה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד