כ"ו סיון התשפ"ד
02.07.2024
ניהל ויכוחים מדומים

עוזרי ביידן תכננו את העימות במשך חודשים - ואז הכל קרס

הצוות של הנשיא ביידן התכונן באינטנסיביות לעימות שנערך ביום חמישי האחרון, אך הם לא הצליחו למנוע את המעידות של ביידן על הבמה. הנשיא לא רק התבלבל במילים, נראה היה שהוא מאבד את המיקוד שלו ולעתים קרובות לא היה מסוגל לסיים משפטים

עוזרי ביידן תכננו את העימות במשך חודשים - ואז הכל קרס
ג'ו ביידן צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

במשך שבוע שלם, הנשיא ביידן תרגל את העימות עם הנשיא לשעבר טראמפ בקמפ דייוויד, עם יותר מ-12 עוזרים. אך ביום חמישי האחרון ביידן הגיע לרגע האמת עם הנשיא לשעבר דונלד טראמפ וכשל.

ה'וושינגטון פוסט' דיווח כי ביידן עשה חזרות על תשובות, נפגש עם עוזרים והשתתף בוויכוחים מדומים, כשעורך הדין האישי שלו, בוב באואר, שיחק את התפקיד של טראמפ.

על כל נושא שנשאל עליו ביום חמישי, הוא תרגל תשובות - כולל הנושא האחרון לגבי גילו. ה'וושינגטון פוסט' דיווח, כי ביידן השתתף בכמה עימותים מדומים כאלה, שהתקיימו באולם קולנוע ובאנגר מטוסים שהפכו לאולפן. הם נערכו בזמנים שונים של היום, כולל בלילה.

העיתון דיווח עוד כי העוזרים היו מאוכזבים מהתשובות שלו. הם מעולם לא ראו אותו מתמוטט בצורה כה דרמטית. הם לא הבינו למה הוא נתן תשובה שונה לגמרי בשאלת הגיל מזו שהם השקיעו יותר משבוע.

הנשיא לא רק התבלבל במילים. נראה היה שהוא מאבד את המיקוד שלו ולעתים קרובות לא היה מסוגל לסיים משפטים. קולו היה צרוד, וכשהדיון הסתיים, הופיעה הגברת הראשונה ג'יל ביידן כדי לעזור לבעלה לרדת במדרגות.

דונלד טרמאפ הנשיא ביידן בחירות בארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד