כ"ו סיון התשפ"ד
02.07.2024
הלחימה בצפון

אחרי החיסולים: מתקפת כטב"מים לגולן, נ"ט פגע בבית במטולה

שעות אחרי שבלבנון דווח כי שלושה פעילי חיזבאללה חוסלו בתקיפה של חיל האוויר, שיגר הארגון נחיל כטב"מים לעבר הגולן | שלושה טילי נ"ט שוגרו לעבר מטולה

אחרי החיסולים: מתקפת כטב"מים לגולן, נ"ט פגע בבית במטולה
כטב"ם של חיזבאללה, ארכיון צילום: צילום מסך

ארגון חיזבאללה שיגר נחיל כטב"מים לעבר הגולן, שעות לאחר שבלבנון דווח כי שלושה פעילי חיזבאללה חוסלו בתקיפה של חיל האוויר על מבנה בדרום המדינה.

במקביל, שלושה טילי נ"ט שוגרו לעבר מטולה. אחד הטילים פגע ישירות בבית במושבה, נזק רב נגרם. "בהמשך להתרעות שהופעלו במרחב מרום גולן,  זוהו מספר מטרות אוויריות שחצו לשטח הארץ מלבנון, זוהתה נפילה של כטב"ם נפץ במרחב", מסר דובר צה"ל. בנוסף עדכן צה"ל כי זוהה שיגור אחד שחצה ונפל בשטח פתוח. אין נזק ואין נפגעים.

מוקדם יותר היום, כוחות חטיבת האש של אוגדה 91 זיהו מחבל נכנס למבנה צבאי בו שהו מחבלים נוספים, במרחב חולא שבדרום לבנון. זמן קצר לאחר הזיהוי, מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו את המבנה בו שהו המחבלים.

בנוסף, כוחות צה"ל זיהו מחבל פועל במבנה צבאי של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב כפר כילא, וזמן קצר לאחר מכן הכוחות תקפו את המבנה בו שהה המחבל.

כלי תקשורת בלבנון דיווחו, כאמור, כי כתוצאה מהתקיפות חוסלו שלושה מחבלי חיזבאללה. הערכה היא המתקפות בשעות האחרונות מגיעות בתגובה לחיסול.
 

טיל נ"ט כטב"מים חיזבאללה לבנון צה"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד