כ"ו סיון התשפ"ד
02.07.2024
ישיבת ממשלה סוערת

השרים תקפו את סגן היועמ"שית: "אתה האדם הכי מסוכן במדינה"

במהלך ישיבת הממשלה הסוערת שהתקיימה היום תקפו שרים בממשלה את היועמ"שית וסגנה גיל לימון. שיקלי: "היועמ"שית תומכת באלימות פוליטית". סמוטריץ': "חוות דעת ברמה של סטודנט שנה א' למשפטים"

השרים תקפו את סגן היועמ"שית: "אתה האדם הכי מסוכן במדינה"
השר דוד אמסלם צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

במהלך ישיבת הממשלה היום (ראשון) התפתח דיון סוער על מינוי נציב שירות המדינה, כך לפי דיווח "כאן 11". השר דודי אמסלם צעק על המשנה ליועמ"שית גיל לימון: "אתה האדם הכי מסוכן במדינה. צריך לפטר אותך ואת היועמ"שית". 

שר התפוצות עמיחי שיקלי הטיח ביועמ"שית בהרב מיארה כי היא: "תומכת באלימות פוליטית ממוסדת". לימון הגיב: "הדברים האלה מחרידים ואינם נכונים. אנחנו עושים עבודה מקצועית. אפשר לדבר על הרכב הוועדה לאיתור הנציב".

ראש הממשלה בנימין נתניהו הצטרף לדיון ואמר: "בדמוקרטיה שומרי הסף זה הציבור והבוחרים". עם זאת אמר נתניהו ללימון: "אל תחת ואל תרא". 

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' תקף את הייעוץ המשפטי: "חוות הדעת המשפטית שלך לא ברמה של סטודנט שנה א' למשפטים". אמסלם הוסיף: "קראתי את פסק הדין של פוגלמן, הוא לוקח את חוות הדעת שלכם הופך אותם לפסקי דין".

לימון ניסה להבהיר: "זה לא פוגלמן, זה תשעה שופטים, פה אחד". שר המשפטים יריב לוין: "צריך להיצמד לחוק, זה המעוז האחרון שיש לנו". אמסלם: "עוד מעט תקימו ועדת איתור למינוי שרים. אתם פעם אחר פעם באים להחליף את הממשלה. אתם ראשי הממשלה - אתם הממנים". 

בתום הישיבה ראש הממשלה נתניהו הודיע שיביא לממשלה החלטה משלו בעניין דרך מינוי נציב שירות המדינה הבא.

גיל לימון גלי בהרב מיארה ישיבת הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד