כ"ו סיון התשפ"ד
02.07.2024
מסר מעצים

החייל שנפל שיתף: "היינו מכבים את הרדיו, השטויות היו מדכאות אותנו"

"תתעסקו באהבת חינם. לא מעניין אותי מה הדעה הפוליטית שלך, אם כל אחד ששומע אותי יתעסק רק בזה, יחשוב איך לאחד את העם ולא לפלג אותו, איך למצוא את המכנה המשותף - אנחנו נראה ישועת השם גדולה. הקב"ה אוהב אותנו מאוחדים", אומרת האם השכולה שהחלה לשבת שבעה

החייל שנפל שיתף: "היינו מכבים את הרדיו, השטויות היו מדכאות אותנו"
אילוסטרציה צילום: unsplash

אמו של סמ"ר יאיר אביטן הי"ד שנפל בשבת ברצועת עזה, סיפרה בריאיון ראשון לשרון גל ברדיו 'גלי ישראל' על בנה והעבירה מסר נוקב לגופי התקשורת: ״הבן שלי היה מספר לי שכשהם היו שומעים רדיו בעזה; איך שהיה מתחיל החדשות הם היו מכבים את הרדיו! אני קוראת מפה לתקשורת; תמצאו את הדברים שמחברים ולא מפלגים״.

עינת אביטן, אמו של סמ"ר יאיר אביטן שנפל בסוף השבוע בקרבות בעזה, אמרה בראיון: "יש לי מסר אחד ויחיד לכל עם ישראל: תתעסקו באהבת חינם. לא מעניין אותי מה הדעה הפוליטית שלך, אם כל אחד ששומע אותי יתעסק רק בזה, יחשוב איך לאחד את העם ולא לפלג אותו, איך למצוא את המכנה המשותף - אנחנו נראה ישועת השם גדולה. הקב"ה אוהב אותנו מאוחדים, זה הנשק הסודי שלנו נגד כל אויביי עם ישראל הוא רק 2 המילים הללו: 'אהבת חינם'".

קטע מהראיון של עינת אביטן ברדיו גלי ישראל צילום: גלי ישראל ברשת X

היא הוסיפה ואמרה: "אם אנחנו נאהב אחד את השני ונגשר על הפערים הללו אני מבטיחה לכל עם ישראל, שהשם יעשה לנו את המלחמה ואנחנו נשב בשקט ונראה את הישועה הגדולה. אם אנשים יאמינו בזה וינסו למצוא איך עושים את זה בצורה הכי טובה הם פשוט יגידו לעצמם, זה כל כך פשוט למה לא עשינו זאת קודם? למה התעסקנו בשטויות? אני קוראת מפה לתקשורת, תמצאו את הדברים שמחברים ולא מפלגים. כולנו יהודים, בסופו של דבר כולנו כאן בעם ישראל עם מטרה אחת - לחיות פה בארץ ישראל. מה כל כך קשה לאהוב אחד את השני? הילדים שלנו, גיבורי ישראל, נלחמים שם ונותנים את כל כולם הם דוגמה ומופת לאהבת חינם".

האם גילתה בראיון ל'גלי ישראל': "הבן שלי סיפר לי מתוך ג'באליה - הם היו שומעים מוזיקה ברדיו ואיך שהיה מתחיל החדשות הם היו מכבים את הרדיו. הוא אמר לי 'אנחנו לא רוצים לשמוע את השטויות שאומרים בתקשורת זה מדכא אותנו. הם לא מבינים שאנחנו נלחמים בשביל אהבת חינם? שכל מה שמעניין את האויב שלנו זה שנשנא אחד את השני ושנהיה מפולגים?' אם הבן שלי היה צריך ליפול כדע שאני אעביר את המסר שלו לעם ישראל כנראה שסה מה שהיה צריך לקרות. אני מזמינה את כל חברי הכנסת היהודים לבוא אלי השבוע הביתה ואסביר שלהם שזה לא בשמים לאהוב אחד את השני. אנחנו צריכים לצאת לרחובות עם הפגנות של אהבה ותמיכה בצה"ל".

עינת אביטן יאיר אביטן גלי ישראל מלחמת חרבות ברזל אם שכולה חייל נהרג בעזה התקשורת הישראלית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד