כ"ו סיון התשפ"ד
02.07.2024
בפתח ישיבת הממשלה

נתניהו על המלחמה: "זהו מאבק קשה, חמאס הוא המכשול היחיד לשחרור חטופינו"

ראש הממשלה נתניהו על המלחמה בפתח ישיבת הממשלה: "זהו מאבק קשה, שמתנהל מעל הקרקע, לפעמים בקרבות פנים-אל-פנים, והוא מתנהל גם מתחת לקרקע". על עסקה: "חמאס הוא המכשול היחיד לשחרור חטופינו"

נתניהו על המלחמה: "זהו מאבק קשה, חמאס הוא המכשול היחיד לשחרור חטופינו"
ישיבת ממשלה צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו שלח בפתח ישיבת הממשלה תנחומים למשפחות החיילים שנפלו בסוף השבוע האחרון ואמר: "אני שולח תנחומים למשפחות היקרות של לוחמינו הגיבורים שנפלו בקרבות ברצועת עזה וביהודה ושומרון בשבוע האחרון. אנחנו מחבקים את המשפחות השכולות ברגע ייסורן הקשה. אנחנו מחויבים לצוואת הנופלים – להמשיך עד להכרעה מוחלטת של החמאס".

ראש הממשלה נתניהו בישיבת הממשלה צילום: דוברות רה"מ

נתניהו התייחס להמשך המלחמה והבהיר: "בהמשך היום אני אקיים הערכת מצב בפיקוד הדרום. אני אעמוד מקרוב על קצב התקדמות הלחימה והתכניות שלנו להשלמת מטרות המלחמה. 

כוחותינו פועלים ברפיח, בסג'עייה, בכל מקום ברצועת עזה. מדי יום הם מחסלים עשרות מחבלים. זהו מאבק קשה שמתנהל מעל הקרקע, לפעמים בקרבות פנים-אל-פנים, והוא מתנהל גם מתחת לקרקע".

ראש הממשלה הוסיף: "אנחנו מחויבים להילחם עד שנשיג את כל יעדינו: חיסול החמאס, השבת כל חטופינו, הבטחה שעזה לא תהווה עוד איום על ישראל והחזרת תושבינו בדרום ובצפון בביטחה לבתיהם.

לכל מי שמטיל ספק בהשגת יעדים אלה, אני שב ואומר: אין תחליף לניצחון. לוחמינו לא נפלו לשווא. לא נסיים את המלחמה עד שנשיג את כל יעדינו.

ובאשר למשימה הקדושה של שחרור חטופינו: אין שום שינוי בעמדת ישראל ביחס למתווה השחרור שהנשיא ביידן בירך עליו. והיום כולם יודעים אמת פשוטה: החמאס הוא המכשול היחיד לשחרור חטופינו. בשילוב של לחץ מדיני ולחץ צבאי, וקודם כל לחץ צבאי, אנחנו נשיב את כולם - את כל 120 חטופינו, החיים והחללים כאחד", כך נתניהו. 

 

 

בנימין נתניהו ישיבת הממשלה חמאס רצועת עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד