כ"ו סיון התשפ"ד
02.07.2024
ארבעים יום ברציפות

התאריך שמעוכבי השידוכים מצפים לו: הילולת התנא יונתן בן עוזיאל

אלו שמצפים לישועות ושידוכים, ממתינים לתאריך כ"ו סיוון, יום הילולת התנא הקדוש יונתן בן עוזיאל, שמקום קברו מסוגל לזיווגים • ביום נשגב זה, אתם יכולים לקבל את 'שטר השידוכים' של גדולי ישראל, ולהצטרף למחזור תפילה חדש של ארבעים יום ברציפות במקום הקדוש

התאריך שמעוכבי השידוכים מצפים לו: הילולת התנא יונתן בן עוזיאל
תפילה בעמוקה צילום: ועד הרבנים

ביום שלישי הקרוב, כ"ו סיוון, חל התאריך שמעוכבי השידוך נושאים אליו את עיניהם: יום הילולת התנא הקדוש יונתן בן עוזיאל, יום המסוגל יותר מכל ימות השנה לזכות בזכות הצדיק לשידוכים ולישועות.

ביום זכאי זה, פותחים ב'ועד הרבנים' במחזור נוסף של ארבעים ימי תפילה עבור אלה שיתרמו למען רבבות מקרי הצדקה והחסד בהם מטפלים ב'ועד הרבנים' דבר יום ביומו.

שלחו עכשיו את שמות מעוכבי השידוך לתפילה ולקבלת שטר השידוכים>>>

מלבד זכות התפילה במשך ארבעים יום רצופים, כסגולה הידועה – יקבלו התורמים את 'שטר השידוכים' שנחתם על ידי גדולי ישראל שליט"א במהלך מעמד התפילה עבור מעוכבי השידוך על קברו של יונתן בן עוזיאל בעמוקה.

שטר השידוכים, נחתם על ידי בית דין של גדולי ישראל; מרן הגאון הגדול רבי מרדכי גרוס שליט"א, הידוע בכוח התפילה שלו, כ"ק מרן האדמו"ר מלעלוב שליט"א, ומרן המשגיח רבי בנימין הצדיק פינקל שליט"א.

גדולי ישראל כותבים במקום קדוש זה: "שכל התורמים לועד הרבנים ויוצאי חלציהם יזכו לזיווגיהם ההגונים והראויים להם בקרוב ובנקל, בזכות הצדקה ובזכות מעמד התפילה".

שטר השידוכים נשלח כבר אל מאות מעוכבי השידוכים ששלחו את שמותיהם לתפילה על ציונו הקדוש של יונתן בן עוזיאל בחצות הלילה של שביעי של פסח, ומאז מתקבלים במשרדי 'ועד הרבנים' מידי יום שיחות ומכתבים עם סיפורי ישועה של אלה שהים הפרטי שלהם נקרע בזכות כוח הצדקה והתפילה.

עכשיו, יש לכם הזדמנות נוספת לזכות לקבל את שטר השידוכים של גדולי ישראל. להפוך להיות עוד 'מספר' של ישועה במשרדי ועד הרבנים, במקום להיות עוד מספר ברשימת הדחייה של השדכנים. מצטרפים עכשיו, תורמים ונושעים.

שלחו עכשיו את שמות מעוכבי השידוך לתפילה ולקבלת שטר השידוכים>>>

 

 

ועד הרבנים עמוקה שידוכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד