כ"ו סיון התשפ"ד
02.07.2024
מהירות הקול

כמה צעיר ככה טייס: האם נשבר שיא בעבירת מהירות בכביש?

שני נהגים נתפסו נוהגים במהירות מטורפת, אחד טס 'רק' ב-205 קמ"ש, השני הגיע ל-229 קמ"ש • נהג נוסף נתפס עם חריגת משקל של 52% מעל המותר

כמה צעיר ככה טייס: האם נשבר שיא בעבירת מהירות בכביש?
נתפס על 205 קמ"ש צילום: דוברות המשטרה

רוצים לפתוח שבוע עם סיפור לא מצחיק? קדימה, עלינו: בשבוע שעבר יצא בחור צעיר תושב ג'ת, רק בן 22, נכנס למכונית שלו ונסע במהירות 205 קמ"ש בכביש 9 ליד חדרה. מה שהוא לא לקח בחשבון זה שבדיוק כשהוא יצא לשיעור טיסה בכביש, גם שוטרי משטרת התנועה יצאו לשם. אז הם עצרו אותו מלהמשיך לטוס, חקרו אותו ושלחו אותו למעצר בית. כתב אישום יוגש נגד הצעיר ובינתיים גם המשטרה שומרת לו על הרכב למשך חודש.

דוברות המשטרהנתפס על 205 קמ"שצילום: דוברות המשטרה

מהירות משוגעת נכון? אז חכו שתשמעו את הסיפור על נהג אחר בן 19 תושב כפר כנא. גם הוא יצא מהבית (אי אפשר לנהוג מהר בבית), נכנס לסקודה ויצא לכביש מספר 77 בצפון, כביש שמהירות הנהיגה המותרת בו היא 90 קילומטרים לשעה. כמה הוא נסע? שימו לב שימו לב: 229 קילומטרים לשעה הוא המספר שהציג אקדח הלייזר המשטרתי. הנהג נעצר ונלקח לחקירה ביחידת בוחני התנועה של המחוז הצפוני ובסיום החקירה הוגש נגדו כתב אישום על ידי יחידת תביעות תעבורה נצרת של משטרת ישראל.

כמובן שיש עוד טיפשים בכבישים אבל היינו חייבים לפתוח עם הנהגים האלה בגלל שהם כל כך צעירים וכל כך מסוכנים, אבל יש עוד: קחו למשל תושב אל סייד בן 39 שלפי החשד הוביל מטען חריג - אבל מאוד: השוטרים תפסו אותו בכביש 25 עם חריגת משקל של 52% מעל המותר, אז הנהג נחקר, נשלח למעצר בית וזומן לשיפוט מהיר. לרישיון הוא אמר שלום לחודש וגם למשאית שלו שמחכה לו אצל המשטרה.

משטרת התנועה מהירות מופרזת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד