כ"ו סיון התשפ"ד
02.07.2024
הרגיז את המשטר

גבר הוצא להורג בפומבי לאחר ששמע מוזיקה מערבית

צפון קוריאה הוציאה להורג בפומבי צעיר בן 22 על שהאזין למוזיקת פופ מערבית, כחלק מהדיכוי האכזרי נגד התרבות המערבית. האיסור על מוזיקת קיי-פופ הוא חלק ממסע חסר רחמים על צפון קוריאנים מפני ההשפעה של המערב ובעלי בריתו

גבר הוצא להורג בפומבי לאחר ששמע מוזיקה מערבית
אילוסטרציה צילום: unsplash

קוריאה הצפונית הוציאה להורג בפומבי גבר בן 22 על כך שהאזין למוזיקת K-Pop מערבית, כחלק מההתנהלות האכזרית של פיונגיאנג נגד תרבות זרה, כך על פי דו"ח של ארגון זכויות אדם שפרסמה דרום קוריאה.

בדו"ח נכתב כי בהוואנגהה הוצא להורג בפומבי בשנת 2022, גבר בן 22 לאחר שהאזין ל-70 שירים דרום קוריאנים, צפה בשלושה סרטים והפיץ אותם. זהו מעשה התרסה נגד חוקי הדיקטטורה שנלחמים נגד תרבות המערב. 

הדו"ח, שפורסם על ידי קוריאה הדרומית, פירט גם את המאמצים הרבים של צפון קוריאה לשלוט בזרימת המידע מבחוץ, המסמך מביא עדויות של כמעט 650 עריקים צפון קוריאנים.

האיסור על מוזיקת קיי-פופ הוא חלק ממסע חסר רחמים על צפון קוריאנים מפני ההשפעה של המערב ובעלי בריתו, שהחל תחת המנהיג לשעבר, קים ג'ונג-איל והתעצם תחת בנו קים ג'ונג-און.

בשבועות האחרונים הפילה צפון קוריאה מאות בלונים מלאים בצואה ואשפה על קוריאה הדרומית כנקמה על עלוני תעמולה ששלחה קוריאה הדרומית לשטח המשטר הקומוניסטי. 

ה'דיילי מייל' מדווח כי עריקים צפון קוריאנים שולחים בלונים לצד הצפוני המכילים עלונים נגד המשטר, ועל פי הדיווח שלחו גם כרטיסי זיכרון עם מוזיקת ​​פופ קוריאנית וסרטונים האסורים בקוריאה הצפונית.

צפון קוריאה מוזיקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד