כ"ו סיון התשפ"ד
02.07.2024
"שמעתי אותו צועק"

אייל שיינס הי"ד נפל מירי צלף בעזה בזמן ששוחח עם אימו

מירב, אימו של סמל אייל שיינס הי"ד, סיפרה כי בנה נפל בזמן ששוחח עם המשפחה. "פתאום שמעתי שיורים בו, זה היה נורא. הבנתי שנפגע והייתי בטוחה שנפצע"

אייל שיינס הי"ד נפל מירי צלף בעזה בזמן ששוחח עם אימו
סמל אייל שיינס הי"ד צילום: דובר צה"ל

מירב, אימו של סמל אייל שיינס הי"ד בן ה-19 שנפל בדרום הרצועה בסוף השבוע האחרון, סיפרה הבוקר כי שוחחה איתו בזמן התקרית שבה נפל. "פתאום אני שומעת שיורים בו. ככה נגמרה השיחה. אבל שמענו הכול, זה היה נורא. אותו לא שמענו יותר. שמענו שמתנהל שם איזה קרב. הבנתי שהוא נפגע, ומיד התקשרתי למש"קית ת"ש וביקשתי ממנה והודעתי לה ששמעתי שאייל נפגע".

היא אמרה בראיון בגל"צ: "הייתי בטוחה שעוד מעט אסע לחפש אותו באיזה בית חולים. לא חשבתי שאני נוסעת לקבל בשורה. לא שמעתי ממש ירי, שמעתי אותו צועק וקורא לסמל שלו. הייתי בטוחה שהוא פשוט נפצע".

היא המשיכה לספר: "כשלא התקשרו, כשלא אמרו לי לאיזה בית חולים ללכת, החלטנו בעלי ואני לנסוע למרכז כי ידענו שאם הוא פצוע ייקח לנו זמן לנסוע לשם אז החלטנו לצמצם את הזמנים (המשפחה מתגוררת בגולן). בכל הזמן הזה לא מתקשרים ואני שולחת הודעות ואני שולחת הודעה גם לסמל שלו שמהטלפון שלו אייל התקשר, שבה כתבתי 'רק רצינו לדעת שאייל בסדר' והוא לא מגיב, ואנחנו מתחילים להבין ואז שואלים אותי אם אני בבית ואז אני ממש הבנתי".

 

אייל שיינס עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד