כ"ו סיון התשפ"ד
02.07.2024
לחימה עזה בשכונה

היתקלות וירי צלף: יאיר ויקיר הי"ד נפלו בקרבות בשג'אעיה

בשורה של תקריות בשכונת שג'אעיה ביומיים האחרונים נפגעו מספר לוחמים | שניים מהם, סמ״ר יאיר אביטן ורס״ל (מיל׳) יקיר שמואל טייטלבוים נפלו אתמול בלחימה העזה בשכונה

היתקלות וירי צלף: יאיר ויקיר הי"ד נפלו בקרבות בשג'אעיה
יאיר אביטן ויקיר שמואל טייטלבוים הי"ד צילום: דובר צה"ל

סמ״ר יאיר אביטן ורס״ל (מיל׳) יקיר שמואל טייטלבוים נפלו אתמול (שישי) בלחימה בשכונת שג'אעיה שבצפון הרצועה. אביטן, בן 20, מרעננה, לוחם בגדוד 890, של חטיבת הצנחנים נפל בהיתקלות עם מחבל שהסתתר במבנה. טייטלבוים בן 21, ממעלה אדומים, לוחם בגדוד 77 של עוצבת ׳סער מגולן׳  נהרג מירי צלף של חמאס.

במקביל, בתקריות אחרות בשכונה, לוחם מגדוד 13 (פחת"ק 77) של חטיבת גולני, נפצע כתוצאה מהיתקלות עם מחבלים. קצין לוחם מגדוד רותם של חטיבת גבעתי נפצע כתוצאה מירי נ״ט לעבר הכוח.

עיריית רעננה עדכנה כי מסע ההלוויה של סמ"ר יאיר אביטן  יצא הלילה בשעה 23:30, מבית המשפחה ברחוב השרון 20 אל בית העלמין הצבאי ברחוב קלוזנר. "תושבי העיר נקראים ללוות את סמ"ר יאיר אביטן בדרכו האחרונה  עם דגלי ישראל", נאמר בהודעת העירייה.

הלחימה בשכונת שג'אעיה צילום: דובר צה"ל

"האחיין שלי המתוק נפל בעזה ביום שישי", כתבה שירית אביטן כהן, הפרשנית הפוליטית של ישראל היום. "יאיר שלנו, בכלל לא היית צריך להיות בעזה והתעקשת כ"כ, התעקשת כדי להשתתף במלחמה הצודקת למען העם הזה. וכמה דאגנו לך בכל פעם שהיית שם. סבא וסבתא הדליקו בשבילך מגשים של נרות. תפילות לכל הצדיקים רק שתצאו בשלום והפעם לא חזרת. אין מילים שינחמו את חסרונך".

בסוף השבוע האחרון, כוחות אוגדה 98 החלו בפעילות אוגדתית באור יום נגד מחבלים ותשתיות טרור במרחב שג'אעיה. הכוחות מנהלים קרבות עם מחבלים מטווח קרוב ובהכוונת אש מהאוויר. עד כה חוסלו בקרבות עשרות מחבלים. 

כוחות צוות הקרב החטיבתי של חטיבה 7 הובילו את האוגדה וכיתרו את המרחב האזרחי שהוסב על-ידי מחבלי חמאס למתחם טרור. הכוחות איתרו במרחב עמדות תצפית, אמצעי לחימה, רחפנים של האויב ומשגר רקטות ארוכות טווח ליד בתי הספר.

כוחות צוות הקרב של חטיבת הצנחנים החלו בפעילות מבצעית לטיהור ופירוק תשתיות טרור ומבנים צבאיים במרחב. הכוחות איתרו אמצעי לחימה ופירים תת קרקעים.
 

חללי צה''ל שג'אעיה עזה חמאס צה"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד