כ"ו סיון התשפ"ד
02.07.2024
תמיכה בחיזבאללה

איראן מאיימת על ישראל ב"מלחמת השמדה"

איראן איימה על ישראל כי אם תפתח במתקפה נרחבת בלבנון - "תתפתח מלחמת השמדה". עוד איימו באיראן כי כל האפשרויות על השולחן "כולל מעורבות מלאה של כל חזיתות ההתנגדות"

איראן מאיימת על ישראל ב"מלחמת השמדה"
עלי חמינאי צילום: מתוך רשת X

ברקע ההסלמה בגבול הצפון, איראן מתייצבת לצד חיזבאללה ואיימה על ישראל כי אם תפתח במתקפה נרחבת בלבנון כתגובה לתקופנות של ארגון הטרור, "תתפתח מלחמת השמדה". 

ברשות החברתיות של המשלחת האיראנית לאו"ם נכתב כי טהרן אמנם רואה ב"תעמולה הישראלית על הכוונה לתקוף בלבנון לוחמה פסיכולוגית", אך "כל האפשרויות, כולל המעורבות המלאה של כל חזיתות על השולחן".

בתוך כך, שר הביטחון יואב גלנט קיים סיור בגבול הצפון. השר הגיע לאחד מבסיסי המודיעין באזור יחד עם מפקד פיקוד הצפון האלוף אורי גורדין וקיבל סקירה על הפעולות המתבצעות לסיכול חוליות הטרור ומפקדי חיזבאללה.

שר הביטחון גלנט אמר ללוחמים: "הגעתי לכאן על מנת לראות אתכם, לפני שעות אחדות הגעתי מארצות הברית. אני מגיע לכאן מאחת מיחידות המודיעין שלנו, ומה שאני רואה זה את היכולת מצד אחד לתת מודיעין גם לכוחות המגנים וגם לכוחות התוקפים, בכל ההיבטים, ואת שיתופי הפעולה בין הכוחות". 

״בשיחות שלי נגעתי באפשרות שקוראים לה אפשרות מדינית – פתרון להגיע לתהליך הסדרי. ואני אומר לכם אחרי שעות ארוכות של שיחות עם כל בכירי הממשל האמריקני – הדבר שנותן לנו את הגמישות להיות מסוגלים לדון על פתרונות מדיניים זה שיש לנו פתרונות צבאיים. כלומר, אם יש לך אלטרנטיבה יש מי שמדבר איתך״, אמר. 

 

איראן יואב גלנט חיזבאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד