כ"ו סיון התשפ"ד
02.07.2024
קראו לבחירות

אלפים במחאה בתל אביב: "נתניהו מפקיר חטופים"

ברחבי הארץ התקיימו הערב הפגנות בקריאות להקדמת הבחירות, והפצרה בראש הממשלה נתניהו להוביל לעסקה. ארגוני המחאה המובילים: "נעצור את המדינה עד שיקבע מועד לבחירות"

אלפים במחאה בתל אביב: "נתניהו מפקיר חטופים"
אילוסטרציה צילום: Tomer Neuberg/Flash90     

הערב התקיימו ב-80 מוקדים ברחבי הארץ הפגנות נגד בממשלה בקריאה לבחירות. ההפגנה המרכזית נערכה בכיכר קפלן בתל אביב, ואליה הגיעו אלפים רבים. 

ארגוני המחאה המובילים אמרו כי: "נעצור את המדינה עד שיקבע מועד לבחירות". הם אף הכריזו כל "תוכנית פעולה מקיפה להמשך המאבק להחלפת הממשלה וקיום בחירות מיידיות... המהלך מגיע כהמשך ישיר ל'שבוע ההתנגדות' שהתקיים בשבוע שעבר". 

אלוף במיל' נועם תיבון אמר בהפגנה: "מעולם לא הייתה הפקרה כזו בתולדות מדינת ישראל, כמו הפקרת החטופים מהמחדל של ה7.10. מי שאשם בהפקרה אלו אותם אנשים שאחראיים למחדל ולטבח - ממשלת ישראל ובעיקר בנימין נתניהו. הוא אשם! לימדו אותי בצבא שלא משאירים פצועים בשטח. כך נהגתי גם ב-7.10". 

"אלו הערכים האמיתיים של מדינת ישראל האמיתית. אלו הערכים שלנו. ולכן אם הממשלה לא מחזירה את החטופים שיקחו אחריות ויתפטרו. נביא אנשים טובים שיחזירו את החטופים", אמר.

ערן שוורץ, מנכ"ל מטה ארגון המחאה "חופשי בארצנו", מסר: "השבוע קיבלנו תזכורות נוספות לכך שבראשות הממשלה עומד אדם לא כשיר. אדם שוועדת חקירה ממלכתית קבעה לגביו שסיכן את ביטחון המדינה. גם הרכב בג"ץ בנושא הגיוס מבין שמה שהיה הוא לא שיהיה. הציבור מבין. אך נתניהו וממשלתו עדיין מנסים להיאחז בקרנות המזבח - הכול על מנת לנסות לשרוד פוליטית. בכל מחיר. גם על חשבון פגיעה בביטחון המדינה".

מלחמת חרבות ברזל הפגנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד