כ"ו סיון התשפ"ד
02.07.2024
מחאה דיפלומטית

זעם ביפן על שקרים והסתה: "ישראל משתמשת בפצצות אורניום כדי להיפטר מעזה"

ארגונים יהודים ושגרירות ישראל בטוקיו קוראים ליפן לגנות בפומבי מקרים של הכחשת מתקפת הטרור ב-7 באוקטובר.

זעם ביפן על שקרים והסתה: "ישראל משתמשת בפצצות אורניום כדי להיפטר מעזה"
תרגיל של חמאס צילום: Ashraf Amra/propaimages" flash90

סרטונים אנטשימיים נגד ישראל והיהודים ממשיכים לצוץ ברחבי הרשתות החברתיות: מרכז שמעון ויזנטל קרא לממשלת יפן להוקיע בפומבי גילויים של הכחשת טבח 7 באוקטובר, על ידי מחבלי חמאס. מדובר בטענות שפורסמו ברשתות החברתיות ביפן.

הרב אברהם קופר, מראשי מרכז שמעון ויזנטל, שלח מכתב לשגריר יפן בארה"ב, ובו הפנה את תשומת לבו לסרטון ביוטיוב, שבו העיתונאית היפנית מיקי אוטאקה מכחישה את מתקפת הטרור של חמאס ב-7 באוקטובר, הרצח ההמוני הגדול ביותר של יהודים ביום אחד מאז השואה. אוטאקה עושה בסרטון דמוניזציה של מדינת ישראל ואזרחיה. הסרטון נצפה על ידי 70 אלף איש והועלה לערוץ של עיתונאי יפני אחר, שלו 232 אלף עוקבים, כך דיווח איתמר אייכנר באתר ווינט.

בין השאר, אומרת העיתונאית היפני בסרטון, שבו המצאות ושקרים נגד ישראל: "7 באוקטובר היה בדיה. ישראל משתמשת בפצצות אורניום מדולל כדי להיפטר מעזה בעתיד. הקרקע בעזה כבר מזוהמת באדמה רדיואקטיבית. למעשה יש כבר מקרים של ילדים ששאפו עשן של פצצות אורניום מדולל וסובלים מדלקת ריאות, זיהום רדיואקטיבי וסרטן".

עוד אמרה העיתונאית היפנית בשקריה: "לישראל יש חזון לעזה, כצעד ראשון, ואחר כך היא רוצה ליישב בה יהודים. דוח האו"ם אומר שהקרינה תישאר שם 450 שנה (אין אף דוח כזה של האו"ם וישראל הכחישה כל שימוש באורניום מדולל). אין מי שתייה בעזה. הדרך היחידה היא לשתות מי ים וכמובן המים האלה לא בריאים".

 

מלחמת חרבות ברזל יפן חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד