כ"ו סיון התשפ"ד
02.07.2024
הנסיבות נחקרות

נסיון פיגוע בשגרירות ישראל: שוטר הותקף בחץ וקשת וחיסל את המחבל

היום התרחש ניסיון פיגוע בסביבת השגרירות. המקום סגור ולא נפגע אף עובד מעובדי השגרירות. שוטר מקומי נפצע. נסיבות האירוע נחקרות

נסיון פיגוע בשגרירות ישראל: שוטר הותקף בחץ וקשת וחיסל את המחבל
אילוסטרציה צילום: unsplash

אלמוני תקף היום באמצעות חץ וקשת שוטר מחוץ לשגרירות ישראל בבלגרד, בירת סרביה. השוטר, שנפצע בצווארו, הגיב בירי וחיסל את התוקף. השוטר פונה לבית החולים ויעבור ניתוח להסרת החץ מצווארו. השגרירות היתה סגורה בזמן התקיפה.

שר הפנים של סרביה איביצ'ה דאצ'יץ' התייחס לתקיפה מחוץ לשגרירות ישראל בבלגרד ואמר: "החשוד התקרב לשוטר כמה פעמים לשוטר ושאל אותו שאלות. בשלב מסוים הוציא מתיקו קשת מוצלבת וחצים וירה בצווארו. השוטר הגיב מיד בירי, ומותו של התוקף נקבע אחרי חצי שעה. אין ספק שמדובר בפיגוע טרור נגד מדינת סרביה והמשטרה. לא ברור אם פעל לבד או בקבוצה, עצרנו כמה אנשים נוספים שהיו ליד מתקני משטרה".

ממשרד החוץ נמסר על התקיפה ליד השגרירות בבלגרד: "היום התרחש ניסיון פיגוע בסביבת השגרירות. המקום סגור ולא נפגע אף עובד מעובדי השגרירות. שוטר מקומי נפצע. נסיבות האירוע נחקרות".

שר החוץ ישראל כ"ץ הודה לסרביה על מניעת הפיגוע: "ברצוני להודות לממשלת סרביה ולכל המעורבים על תגובתם המהירה ועל תמיכתם ושיתוף הפעולה בעקבות ניסיון פיגוע הטרור בשגרירות ישראל בבלגרד היום, במהלכו נפצע שומר סרבי על ידי המחבל. אני רוצה לשלוח איחולי החלמה מהירה לשומר הפצוע. לא נסבול טרור".

סרביה בלגרד חץ וקשת מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד