כ"ו סיון התשפ"ד
02.07.2024
לראשונה מאז החילוץ

נועה ארגמני במסר מצולם: "תודה לכל מי שהשמיע את הקול שלנו"

לראשונה מאז חילוצה מהשבי, נועה ארגמני במסר מצולם לעצרת בכיכר החטופים: ״אמנם אני עכשיו בבית, אך אי אפשר לשכוח את החטופים שעדיין נמצאים בשבי ומחכים לסוף טוב"

נועה ארגמני במסר מצולם: "תודה לכל מי שהשמיע את הקול שלנו"
החדר בו הוחזקה נועה ארגמני צילום: רשתות ערביות

הערב (מוצ"ש) בפעם הראשונה מאז חולצה משבי החמאס, העבירה נועה ארגמני מסר מצולם בו היא מודה לכוחות הביטחון וקוראת להשבת 120 החטופים שנמצאים בשבי כבר 267 ימים. הסרטון הוקרן בעצרת התמיכה במשפחות החטופים שמתקיימת כעת בכיכר החטופים בתל אביב.

מתוך התיעודחילוץ נועה ארגמניצילום: מתוך התיעוד

נועה אמרה: "זו זכות גדולה להיות פה אחרי 246 יום בשבי חמאס. זו זכות גדולה להיות לצד אמא שלי אחרי 8 חודשים של אי ודאות. זו זכות גדולה לראות את ההורים שלי מוקפים בכל כך הרבה אנשים טובים".

"אני רוצה להודות לכוחות הביטחון ולצבא שלנו - לחיילים, לאנשי המילואים, לכוחות המיוחדים ולכל מי שלקח חלק במבצע החילוץ וסיכן את חייו על מנת שאוכל לחזור הביתה", היא אמרה והוסיפה: "אני משתתפת בצער משפחתו של ארנון זמורה שנפל בעת מבצע החילוץ. הוא גיבור ישראל ובזכותו אנחנו כאן".

נועה המשיכה והודתה: "תודה ענקית למשפחה ולחברים ולכל מי שהשמיע את הקול שלנו בזמן שלא יכולנו לדבר. תודה לכל האנשים הנפלאים שתמכו במשפחה שלי בזמנים הקשים. תודה לכל מי שתרם, שהתפלל ושנתן מעצמו בתקופה האחרונה הזאת. מאוד מרגש לחזור הביתה ולשמוע על כל האנשים הטובים שעזרו ותמכו".

"אנצל את המעמד הזה בשביל להזכיר שיש עוד 120 חטופות וחטופים בשבי חמאס, וביניהם אבינתן אור, בן זוגי ממנו הופרדתי ברגע החטיפה. אמנם אני נמצאת בבית עכשיו, אך אי אפשר לשכוח את אלה שעד היום נמצאים בשבי חמאס. צריך לעשות הכל על מנת להחזיר אותם הביתה", קראה.

את המסר המצולם סיימה במילים: "אני מאחלת לכולנו ימים שקטים יותר. שנהיה מוקפים במשפחה, בחברים, באנשים טובים ובעיקר שנדע לאהוב ולא לשנוא".

כזכור, נועה נחטפה בידי החמאס במהלך הטבח בפסטיבל נובה ליד רעים כחלק ממתקפת הפתע על ישראל ב-7 באוקטובר 2023 ושוחררה בפעולה ישראלית הירואית ב-8 ביוני 2024 במה שכונה לבסוף כ"מבצע ארנון" ע"ש של מפקד הצוות ולוחם הימ"מ פקד ארנון זְמוֹרָה שנפל בעת המבצע אשר בסיומו חולצו בחיים נועה ארגמני אלמוג מאיר ג'אן, אנדריי קוזלוב ושלומי זיו.

נועה ארגמני כיכר החטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד