כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
ההוראה מיידית

כל בתי הספר הציבוריים באוקלאומה חייבים ללמד תנ"ך

מפקח המדינה של אוקלהומה הורה לכל בתי הספר הציבוריים ללמד את התנ"ך כדי להקנות "הבנה היסטורית". לא ברור כיצד ילמדו את התנ"ך או אילו סטנדרטים הוראה ידרשו סביבו

כל בתי הספר הציבוריים באוקלאומה חייבים ללמד תנ"ך
תנ"ך (צילום אילוסטרציה) צילום: באדיבות המצלם

מפקח המדינה של אוקלהומה הורה לכל בתי הספר הציבוריים ללמד את התלמידים תנ"ך, בצעד שלדבריו נועד להקנות "הבנה היסטורית", אך המבקרים טוענים שהוא מטשטש את הגבול החוקי בין דת למדינה.

"התנ"ך הוא מסמך היסטורי הכרחי כדי ללמד את הילדים שלנו על ההיסטוריה של המדינה הזו, כדי לקבל הבנה מלאה של הציוויליזציה המערבית, כדי להבין את הבסיס של מערכת המשפט שלנו - ולמען האמת, אנחנו מדברים על התנ"ך, אחד המסמכים הבסיסיים ביותר ששימשו לחוקה ולהולדת ארצנו", אמר המפקח ריאן וולטרס בזמן שהכריז על ההוראה.

ה'וושינגטון פוסט' דיווח כי לא ברור כיצד ילמדו את התנ"ך או אילו סטנדרטים הוראה ידרשו סביבו. בתזכיר לבתי הספר באוקלהומה ממשרדו של וולטרס נאמר, כי בתי הספר "נדרשים לשלב את התנ"ך, הכולל את עשרת הדיברות", בתוכנית הלימודים לכיתות ה' עד י"ב, בתוקף מיידי.

המהלך מגיע שבוע לאחר שמושל לואיזיאנה ג'ף לנדרי חתם על חוק המורה לכל בתי הספר הציבוריים במדינה להציג את עשרת הדיברות, גם יש מתנגדים שדרשו לעצור את יישום החוק. בלואיזיאנה התומכים אמרו שזה הכרחי בלימוד היסטוריה.

 

 

 

תנ''ך אוקלהומה ארצות הברית עשרת הדברות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד