כ"ד סיון התשפ"ד
30.06.2024
מרווח פנימי נאה

ההיברידית של טויוטה חוזרת עם שבעה מקומות

ההיילנדר, רכב הפנאי הבכיר של טויוטה מצויד במנוע בנפח 2.5 ליטרים והנעה היברידית ובנוסף יש לו גם מערכת הנעה כפולה לאחיזה גבוהה בכביש או בדרך עפר

ההיברידית של טויוטה חוזרת עם שבעה מקומות
טויוטה היילנדר חזר למלאי. 7 מושבים, הנעה היברידית וגם 4X4 צילום: טויוטה

כיום בשוק הרכב הישראלי אין עודף של דגמים של רכבים שהם גם היברידיים וגם יש להם יכולת להסיע מעל חמישה אנשים בנוחות, וגם מה שהיה נעלם מהשוק. אבל עכשיו לפי הודעתה של יוניון מוטורס יבואנית טויוטה, ההיילנדר חוזר.

ההיילנדר, רכב הפנאי הבכיר של טויוטה מצויד במנוע בנפח 2.5 ליטרים והנעה היברידית ובנוסף יש לו גם מערכת הנעה כפולה לאחיזה גבוהה בכביש או בדרך עפר. לפי נתוני היצרנית, אורכו של ההיילנדר הוא 4,966 מילימטרים, כלומר זה רכב מרווח למדי ואורכו של בסיס הגלגלים שלו, כלומר המרחק שבין הסרן הקדמי והאחורי הוא 2,850 מילימטרים מכובדים, כלומר מי שיושב בפנים נהנה ממרווח פנימי נאה.

מי שרוכש רכב כזה שם לא מעט דגש כמובן על שימושיות ומכיוון שזהו רכב שמיועד לשבעה נוסעים, צריך גם מקום למטען וגם יכולת לשנות את סידורי הישיבה. לכן שורת המושבים הקדמית זזה קדימה ואחורה על מסילות, את המושבים ניתן לקפל כדי להכניס לתוך הרכב פריטים גדולים מאוד והיציאה והכניסה מהרכב קלה.

נפח תא המטען משתנה בהתאם להחלטת הנהג ולקיפול המושבים ונע בין  305 ליטר (VDA, עד גובה הגג) כאשר כל המושבים בשימוש ועד 1,882 ליטר (VDA, עד גובה הגג) כאשר המושבים מקופלים.

כאמור, זהו אומנם רכב 4X4 גדול, אבל הוא היברידי וזה אומר שצריכת הדלק הרשמית לדגם "אימושן" היא 15.2 ק"מ לליטר וצריכת הדלק הרשמית לדגם "אקסקלוסיב" היא 14.1 ק"מ לליטר.

להיילנדר צריכת דלק צריכת דלק משולבת של 15.2 ק"מ לליטר עבור דגם האימוושן ו- 14.1 ק"מ לליטר עבור דגם האקסקלוסיב (שמוסיף למשל ריפוד עור וגג פנוראמי חשמלי).

המחירים הם לגרסת אימושן 329,990 שקלים והמחיר לגרסת "אקסקלוסיב" 368,193 שקלים.

 

 

טויוטה היילנדר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד