כ"ד סיון התשפ"ד
30.06.2024
אנטישמיות מסביב לעולם

עובדי חברת תעופה לגלגו על שתי נוסעות יהודיות שטיסתן בוטלה

שתי נשים יהודיות התלוננו כי עובד חברת התעופה 'וירג'ין אטלנטיק', ביטל את כרטיסי הטיסה שלהן ללא סיבה. הן חוו התנהגות אנטישמית מזעזעת בנמל התעופה הבינלאומי קנדי, כשהיו בדרכן לתל אביב, עם עצירת ביניים בלונדון

עובדי חברת תעופה לגלגו על שתי נוסעות יהודיות שטיסתן בוטלה
וירג'ין אטלנטיק צילום: pixabay

עובד חברת התעופה 'וירג'ין אטלנטיק' התנכל לשתי נוסעות יהודיות בארה"ב. לטענתן הן חוו התנהגות אנטישמית מזעזעת בנמל התעופה הבינלאומי ג'ון קנדי. התקרית אירעה ב-17 ביוני, כששתי הנשים היו בדרכן מ-JFK לתל אביב, עם עצירת ביניים בלונדון.

על פי תלונה רשמית שהוגשה לחברת וירג'ין אטלנטיק, הנוסעות הגיעו לשדה התעופה מספר שעות לפני טיסתן, העבירו בהצלחה את מזוודותיהן וקיבלו את כרטיסי העלייה למטוס ללא בעיה. עם זאת, בסביבות השעה 22:50, בזמן שהמתינו בשער לטיסה שלהן בשעה 23:59, הן חוו את מה שהן מתארות כהתעללות חמורה מצד צוות וירג'ין אטלנטיק.

הנוסעות סיפרו כי במהלך העלייה למטוס הציגו את דרכוניהן לעובד התורן, שענד שרשרת צלב זהב. לאחר מכן, העובד הזה קרא אותם הצידה, והודיע ​​להן שהן הוסרו מרשימת הנוסעים ושהמזוודות שלהו הורדו. 

כשהנוסעות ביקשו הסבר, המנהל נעשה עוין, ואיים להתקשר למשטרה אם ינסו לצלם תמונות או סרטונים. הנשים היהודיות סבורות שהפעולות שננקטו נגדן נבעו מאפליה. הן דיווחו שאנשי צוות אחרים של 'וירג'ין אטלנטיק' שהיו בשער צחקו ולגלגו עליהן בגלוי, והעירו הערות גנאי ואנטישמיות.

אתר Yeshiva world news דיווח, כי לאירוע היו עדים משער אל על הסמוך, אשר הביעו זעזוע ומורת רוח מהתנהגות צוות 'וירג'ין אטלנטיק' ותיארו את המעשים כמפלים.

כתוצאה מהרחקתן מהטיסה של 'וירג'ין אטלנטיק', נאלצו שתי הנשים היהודיות לרכוש כרטיסים חדשים באל על בעלות נוספת של 800 דולר כל אחת.

חברת וירג'ין אטלנטיק אישרה את קבלת התלונה והצהירה כי כעת מתנהלת חקירה פנימית בנושא.

וירג'ין אטלנטיק לונדון ארצות הברית אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד