כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
אנטישמיות מחרידה

עלילה שפלה: "צה"ל מאמן שוטרים אמריקנים להכות את השחורים בארה"ב"

ד"ר רבינוביץ', רופא ישראלי בארה"ב סיפר כי בחודשים האחרונים הוא שומע קולגות שלו אומרים שהפשעים האיומים של חמאס היו מוצדקים. "הם הצהירו שצה"ל מאמן שוטרים אמריקנים להכות את השחורים בארה"ב"

עלילה שפלה: "צה"ל מאמן שוטרים אמריקנים להכות את השחורים בארה"ב"
אילוסטרציה צילום: unsplash

ד"ר גיל רבינוביץ', נוירולוג ישראלי-אמריקני המנהל את המרכז לחקר אלצהיימר באוניברסיטת סן-פרנסיסקו, סיפר שהוא מזועזע ממה שחווה מאז 7 באוקטובר. "יש הרבה הפחדות בניסיון להשתיק את הקול היהודי ואת הקולות הציוניים". בראיון ל-ynet סיפר על עוינות גלויה כלפי ישראלים ויהודים. "מאשימים את כל היהודים במעשיה של ממשלת ישראל בעזה. יש אנטישמיות ברורה".

ד"ר רבינוביץ' סיפר כי בחודשים האחרונים הוא שומע קולגות שלו אומרים שהפשעים האיומים של חמאס היו מוצדקים על בסיס השקפתם שהציונות היא אידיאולוגיה קולוניאליסטית הדוגלת בעליונות לבנה, לטענתם. "הם ממהרים לומר שרופאים הציונים מסוכנים ויש להוציא אותם מהרפואה האמריקנית ושהם אינם יכולים לטפל בחולים שאינם לבנים", אמר רבינוביץ'.

הוא אמר כי הם "הם הצהירו שצה"ל מאמן שוטרים אמריקנים להכות את השחורים בארה"ב. מה שהם עושים בעצם הוא להביא לאיבה גזענית ולהעמיד את כולם נגד אלו המעיזים להאמין בציונות כפי שהיא מוגדרת - זכותו של העם היהודי להגדרה עצמית ולמולדת".

הוא סיפר ל-ynet כי הוא ראה סמלים פוליטיים במרחבים הקליניים, רופאים ואנשי צוות רפואי עונדים סיכות אבטיח (סמל לסכסוך), פלסטין החופשית, מהנהר ועד הים וכדומה. חולים יהודים שלחלקם קרובי משפחה שנרצחו, נחטפו או נעדרים אחרי 7 באוקטובר קיבלו טיפול מרופאים אלה ברגעים הרגישים ביותר עבורם. "התכנים האנטישמיים חדרו לתוכניות הלימודים החינוכיות שלנו. יש לנו חברי סגל שבמסגרת קורסים ללימודי המשך רפואיים הציגו שקופיות על מה שנקרא 'רצח עם בעזה'".

 

 

אנטישמיות מלחמת חרבות ברזל חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד