כ"ג סיון התשפ"ד
29.06.2024
נלחמים באנטישמיות

גרמניה מקדמת חוקים לגרש תומכי חמאס

שרי ממשלת גרמניה הסכימו היום על טיוטת חקיקה שנועדה לפשט את תהליך הגירוש לאנשים המביעים תמיכה בטרור, כך הודיע משרד הפנים של גרמניה. המהלך בא בתגובה לפוסטי שנאה ברשת שחגגו את מתקפת חמאס. החקיקה נועדה להתמודד עם פשעי שנאה אסלאמיסטיים ואנטישמיים

גרמניה מקדמת חוקים לגרש תומכי חמאס
משטרת גרמניה צילום: Pixabay

שרי ממשלת גרמניה הסכימו על טיוטת חקיקה שתזרז תהליך גירוש לאנשים המביעים תמיכה בטרור, כך הודיע משרד הפנים של גרמניה. המהלך בא בתגובה לפוסטי שנאה ברשת שחגגו את מתקפת חמאס על ישראל ואירועי טרור נוספים.

הצעת החוק תאפשר גירוש, אם מישהו ייחשב כמי שתמך בעבירת טרור בודדת, מבלי שיהיה צורך בהרשעה פלילית לגירושו. ביטויי תמיכה יכולים לכלול לא רק פרסום של תוכן שנאה במדיה חברתית, אלא גם סימון של פוסט שנאה ב"לייק" או תגובה חיובית אחרת בפלטפורמות כמו יוטיוב טיק טוק או אינסטגרם וטוויטר.

הקנצלר אולף שולץ הודיע ​​על תוכניות לשנות את החוק, לאפשר גירוש למדינות כמו אפגניסטן וסוריה, לאחר מתקפת טרור קטלנית במנהיים, שבה נהרג שוטר.

"שבחים לטרור הם סטירת לחי לקורבנות, למשפחותיהם ולסדר הדמוקרטי שלנו", אמר.

שרת הפנים ננסי פאסר הציגה את השינויים וטענה שברלין "נוקטת בפעולה נוקשה נגד פשע שנאה אסלאמיסטי ואנטישמי ברשת".

"ברור לנו מאוד שלתועמלנים איסלאמיסטים שחיים נפשית בתקופת האבן אין מקום בארצנו", אמרה פאסר לפני ישיבת הממשלה היום. "מי שאין לו דרכון גרמני ומפאר את פעולות הטרור כאן חייב להיות מורחק".

גרמניה חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד