כ"ג סיון התשפ"ד
29.06.2024
מסעיר את העולם החרדי

טרגדיה בלתי נתפסת בלייקווד: המשפחה מספרת מה באמת קרה

הקהילה החרדית בלייקווד הזדעזעה הלילה לאחר שחוותה טרגדיה נוראה כאשר אמא לשתי בנות גרמה למותן. הסיפור לא דווח בתקשורת החרדית, אך המשפחה ביקשה להזים את השמועות ולהציג את גרסתה לאירועים הדרמטיים

טרגדיה בלתי נתפסת בלייקווד: המשפחה מספרת מה באמת קרה
משטרת לייקווד צילום: Lakewood Alerts

הקהילה החרדית בלייקווד שבניו ג'רזי בהלם וזעזוע לאחר שהלילה (בין שלישי לרביעי) אישה חרדית נחשדה שרצחה את שתי בנותיה הפעוטות בתוך ביתם בניו ג'רזי בצורה מחרידה. לפי הדיווחים בכלי התקשורת השונים, האמא הטביעה את בנותיה באמבטיה לאחר שדקרה את הילדה הקטנה מבין השתיים. שתי הבנות בגילאי 2 ו-3. האמא, בת 27 נעצרה והואשמה ברצח.

מתנדבי ארגון הצלה המקומי ניסו להציל את חיי שתי הילדות, אך מותן נקבע במקום.

מיד לאחר האסון, החלו להתפרסם שמועות ברשתות החברתיות בארה"ב שעד מהרה הגיעו לישראל. חלק מן השמועות היו שקריות וחלקן חצאי אמיתות. כלי התקשורת החרדים בארה"ב לא פרסמו את הפרטים כמו גם התקשורת החרדית בישראל - אך התקשורת הכללית פרסמה.

אחד מבני המשפחה פנה לתקשורת החרדית בלייקווד, וביקש לפרסם את הפרטים על הרצח הנורא. הוא פרסם את הפוסט באתר 'לייקווד סקופ' והודה לאתר שלא פרסם את הפרטים מייד לאחר האסון.

‏"אני קורא לך בחום לשקול מחדש את עמדתך ‏בעניין הזה, ולפרסם את הסיפור בצורה הכי רגישה ‏שאפשר, אחרת אנשים יקבלו את החדשות‏ מהתקשורת הכללית", כתב. "‏בבקשה, בבקשה, תדגיש שלאמא של הבנות שביצעה ‏את המעשה הבלתי נתפס הזה, יש היסטוריה של ‏מחלת נפש, במיוחד פסיכוזה, למרות שהתמודדה עם זה בצורה טובה בשנה האחרונה".

הוא הוסיף: "‏ככל הנראה היא חוותה באופן טראגי איזשהי אפיזודה ‏פסיכוטית ללא סימני אזהרה כלל".

"למעשה", הוא מספר, "בילינו ‏שבועות יחד ונראה היה שהיא מסתדרת מצוין. היא ‏אשה חרדית יראת שמים ממשפחת תלמידי חכמים, שנפגעו עכשיו מהמקרה הבלתי מוסבר הזה,  השם ירחם. ‏פשוט אין מילים לתאר את ההלם והכאב".

הוא הוסיף: "‏עם זאת, אני מרגיש שבשלב זה כלי התקשורת ‏הכלליים שלמדו על הסיפור, בטח לא היה אכפת להם ‏מרגשות המשפחה. המידע שהם מספקים לציבור הוא לא התמונה המלאה בלשון המעטה. לכן אני קורא לך בחום לשקול מחדש את עמדתך ‏בעניין זה ולפרסם את הסיפור בצורה הכי רגישה ‏שאפשר, אחרת אנשים יקבלו את החדשות מהתקשורת הכללית".

 
לייקווד טרגדיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד