כ"ג סיון התשפ"ד
29.06.2024
בעקבות דברי נתניהו

משפחות החטופים: "הישארותם בשבי - סכנה קיומית למדינה"

חטופים ששוחררו משבי החמאס, ובני משפחות חטופים ערכו מסיבת עיתונאים בה קראו לראש הממשלה נתניה לפעול לעסקת חטופים: "הישארותם של החטופים בשבי החמאס, זו הסכנה הקיומית של מדינת ישראל"

משפחות החטופים: "הישארותם בשבי - סכנה קיומית למדינה"
לואיס הר צילום: פאולינה פטימר

אחרי שראש הממשלה נתניהו התנער מעסקה מלאה ובהמשך חזר בו במליאת הכנסת, משפחות החטופים ערכו היום הצהרה לתקשורת בה קראו לנתניהו לפעול לעסקת חטופים בהקדם. 

לואיס הר, חולץ משבי החמאס, אמר: "הייתי 129 ימים אצל החמאס. חולצתי ע"י צהל. כל יום, כל רגע שם זה גהינום. חוסר הידיעה שקורה שם זה משהו נוראי, אנחנו חווינו את זה בעצמנו. אין מה לחכות ואין מה לעשות עסקה חלקית, בשום פנים ואופן, אנחנו רוצים את כולם כמה שיותר מהר. עכשיו!". 

רובי חן, אביו של סמ"ר איתי חן: "עברו 200 ימים מאז שאמרו לנו שהעסקה החדשה תגיע. אנחנו דורשים מראש הממשלה לגלות נחישות כמו שהוא יודע לגלות על עסקת נתניהו ולעשות הכל כדי להביא את העסקה הזו. אני מבקש ממנו, אני לא רוצה לעבור עוד יום זיכרון כזה. מה שנשאר לנו, לאיתי גיבור ישראל, אין מעשה יותר מוסרי וערכי ויהודי מאשר שהנשמה שלו תקבל את המנוחה שלו בקבר ישראל על אדמת ישראל, ושלנו תהיה האפשרות לבכות עליו".

פאולינה פטימרלואיס הר, שרון שרעבי, מור קורנגולד, רובי חן, אורלי גלבועצילום: פאולינה פטימר

מור קורנגולד, אחיו של טל שוהם: "אני פה גם כדור העתיד של משפחות הצעירים ושל המדינה... שמעתי את ראש הממשלה שלנו שהוא מוכן להגיע לעסקה חלקית, חצי. ואני רוצה לשאול אותו - אני חצי אזרח? אני משלם חצי מהמיסים? אני לא אקבל ולא נוכל לקבל או לגור כאן אם לא נחזיר את החטופים שלנו הביתה. דור העתיד צריך להיות כאן ולבנות ולשקם את מדינת ישראל, ולא נוכל אם לא נחזיר את החטופים שלנו הביתה."

שרון שרעבי, אחיהם של אלי ויוסי שרעבי: "אנחנו משפחות החטופים, עושים הכל כדי להשיב את החטופים - אנחנו תומכים בעסקת נתניהו מאז שאתה הגית אותה. אנחנו מצפים ממך להיות עקבי ונחוש כדי לקיים את העסקה שאתה מוביל, אנחנו תומכים בהצלת חיים, אלה הערכים שלנו, עליהם לא נוותר. מדינת ישראל חובה רגעים קשים. משפחות מרוסקות שמצפות ליקיריהם. אזרחים שעדיין לא חזרו לשגרה. בנימין נתניהו, הישארותם של החטופים בשבי החמאס זו הסכנה הקיומית של מדינת ישראל. פצע שלעולם לא יגליד בחברה הישראלית".

בנימין נתניהו משפחות החטופים לואיס הר שרון שרעבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד