כ"ג סיון התשפ"ד
29.06.2024
צה"ל הודיע שמת

אחיו של החטוף מוחמד אלאטרש: "חשבנו שהוא בחיים"

סאלם אלאטרש, אחיו של החטוף רס"ם מוחמד אלאטרש, התייחס להודעה על מותו של אחיו החטוף בעזה, וסיפר כי חשב שהוא בחיים עד שראה סרטון: "רואים שנהרג בבסיס, ואת המחבלים. יש גם סרטון מעזה"

אחיו של החטוף מוחמד אלאטרש: "חשבנו שהוא בחיים"
סאלם אלאטרש עם תמונת אחיו צילום: עודד קרני, לע"מ

סאלם אלאטרש, אחיו של החטוף רס"ם מוחמד אלאטרש שצה"ל הודיע על מותו, התייחס בריאיון ל"ווינט" להודעה על מות אחיו וסיפר: "חשבנו כל הזמן הזה שהוא בחיים, רק לפני יומיים קיבלנו הודעה שהוא חלל צה"ל".

האח סיפר כי סירב להאמין, עד שראה סרטון המוכיח את מות אחיו: "זה סרטון שהראה לי המודיעין דרך מחשב. לא שלחו לי, רק הראו. סרטון מבסיס. בסרטון רואים שהוא נהרג, רואים הכל - עם המחבלים. יש גם סרטון בעזה, לא בישראל. לא נתנו לי אותו, רק הראו לי במחשב". 

נימר אלאטרש בן דודו של החטוף, סיפר כי "הייתי מדבר איתו על האירועים על הגדר. הוא חשש, אבל הוא סמך על הצבא ועל הגדר, שבחיים לא יעברו אותה. סיפרו לנו שהוא היה בשטח, בדרך חזרה למוצב נחל עוז. הנמ"ר חצה לכיוון המוצב ונתקל במחבלים. בזמן הזה פרקו מהרכב, שנשאר במקום. הלוחמים נתקלו במחבלים. אני שירתי שם ומכיר את הגזרה. ב-7 באוקטובר היה גיבוש עם הבדואים. הם נפלו בקרב והתגייסו למילואים. אנחנו רוצים לחיות ולשרת את המדינה. להשתלב בחברה הישראלית".

כזכור, לפני כיומיים הותר לפרסום כי אלאטרש, בן 39 בנופלו, תושב סעווה שבט אל אטרש, גשש בחטיבה הצפונית באוגדת עזה, נפל בקרב ב-7 באוקטובר וחטוף בעזה.

מוחמד אלאטרש חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד