כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
עשוי מלוחות של פלדה

אחד הטנדרים המדהימים בעולם נקרא שוב למוסך

לפי פרסומים בארצות הברית, טסלה מודיעה על ריקול לסייברטראק (שאינו משווק בישראל) שבמסגרתו ידרשו 11,383 בעלי הטנדר החשמלי להגיע לטסלה לתיקון

אחד הטנדרים המדהימים בעולם נקרא שוב למוסך
קריאות תיקון - RECALL - לטנדר החשמלי סייברטארק מטסלה. הסיבות: מגב שמשה בעייתי ופאנל הנושר מאחור צילום: טסלה

הסייברטראק של טסלה הוא ללא ספק אחד הטנדרים המדהימים בעולם, הוא נראה כמו חללית, הביצועים שלו מסעירים, לפי ההצהרות של טסלה הטנדר שעשוי מלוחות של פלדה אל-חלד הוא מאוד עמיד בפני תאונות ופגיעות. אבל בכל מה שקשור בהיקף הצרות והתקלות שבעליו חווים, מדובר כבר בעיניין מסוג אחר.

לפי פרסומים בארצות הברית, טסלה מודיעה על ריקול לסייברטראק (שאינו משווק בישראל) שבמסגרתו ידרשו 11,383 בעלי הטנדר החשמלי להגיע לטסלה לתיקון. בדרך כלל אנחנו יודעים שריקולים של מכוניות טסלה הם ריקולים שניתן לפתור יחסית בקלות: היצרן שולח עדכון תוכנה מהאוויר, המכונית מעבדת את המידע ומשתדרגת ומשתפרת תוך כמה שניות, אבל הפעם זה לא הסיפור: לפי הפרסומים במגבים של הסייברטראק יש בעיה שמונעת מהם לבצע את מלאכת ניגוב השמשה כראוי. יש עוד, כי בנוסף, אחד מחלקי דיפון תא המטען עלול להתפרק וליפול על הכביש, מה שמסכן את מי שנוסע אחרי הטנדר החשמלי והיוקרתי.

לפי הפרסומים בארצות הברית, האשם העיקרי הוא דיפון הפלסטיק שבקצהו של תא המטען, שמתברר שמודבק לטנדר ולא מחובר בברגים.

הריקול הזה אינו הראשון של הסייברטראק. השנה טסלה כבר הודיע שכמעט 4,000 טנדרים נדרשו לריקול מכיוון שדוושת התאוצה שלהם עלולה להיתקע ולסכן את בעל הרכב. את זה טסלה תיקנה עם ניט.

טסלה ארצות הברית ריקול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד