כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
הזמין הרכב הביתה

הגנב המתוחכם: כך נעלמה מכונית היוקרה

גנב נכנס למערכת של סוכנות רכבי יוקרה ושינה את המיקום שאליו אמורות המכוניות להגיע. המכונית הראשונה שהגנב לקח היתה יוקרתית מאוד: מרצדס ג'י אל אס 600 מאיבאך שהשווי שלה בארצות הברית הוא 200,000 דולר

הגנב המתוחכם: כך נעלמה מכונית היוקרה
מרצדס GLS מאייבך יוקרתית. הגנב שלח את המובילית לכתובת שלו צילום: מרצדס

גניבות רכב, כך יספר לכם כל ישראלי הן נושא מטריד. אבל לפעמים יש סיפורים שגורמים לנו לתהות האם הגנב היה צריך להיות מדען בכיר ולא גנב רכב.

הסיפור שאנחנו נספר לכם קרה באמת לפני כמה ימים בארצות הברית, וכך היה: גנב מכוניות מתוחכם במיוחד מצא דרך לפרוץ למחשבים של סוכנויות רכב בפלורידה, אבל במקום לנסות ולגנוב את המכונית מהסוכנות הוא עשה דבר הרבה יותר פשוט: הוא נכנס למערכת ההובלה של המכוניות.

כיום כדי להוביל מכוניות חדשות ממקום למקום החברה לא שולחת מכוניות עם נהגים מכיוון שזה קצת מסוכן מבחינת נזק לרכב, ולכן החברה שולחת מוביליות, כלומר משאיות שנוסעות עם הרכב לבית הלקוח. הגנב שלנו נכנס כאמור למערכת של סוכנות רכבי יוקרה ופשוט שינה את המיקום שאליו אמורות המכוניות להגיע.

המכונית הראשונה שהגנב לקח היתה יוקרתית מאוד: מרצדס ג'י אל אס 600 מאיבאך שהשווי שלה בארצות הברית הוא 200,000 דולר. ומה שהוא עשה היה פשוט להכניס את הכתובת שלו במערכת הובלת הרכב ולקבל את המכונית חדשה לביתו עם חיוך מהנהג ולחיצת יד.

המכונית השניה שהעבריין בחר היתה אפילו יותר יקרה: רולס רויס בשווי 400,000 דולר בארה"ב. לפי פרסומים בארצות הברית, הגנב לא נתפס עדיין, אבל הוא עשה טעות קריטית: מכיוון שרולס רויס היא מכונית סופר יקרה, הנהג שהביא את הרולס רויס לעבריין המאושר דאג לצלם את המכונית מכל כיוון, כדי שהלקוח לא יתלונן אם היא חלילה נשרטה בהובלה. ובאחת התמונות רואים בבירור את העבריין שקיבל את המכונית, כך שכעת זה עיניין של זמן, מכיוון שבארה"ב הוכרז על פרס בגובה 20,000 דולר למי שימסור מידע על זהותו של הגנב.

 

 

רולס רויס מרצדס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד