כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
בדינר למען עולם התורה

רה"י הגר"ד לנדו: "כל השונאים מבתי המשפט כרתו את התקציב"

ראש הישיבה נשא נאום מיוחד בדינר בבית פרטי של אחד מהפילנתרופים בארה"ב שם שוהה בארה"ב מתחילת שבוע יחד עם גדולי ישראל במטרה לגייס כסף עבור בני הישיבות מחויבי גיוס שיפסיקו לקבל תקציב

הגר"ד לנדו בנאומו
הגר"ד לנדו בנאומו צילום: באדיבות המצלם

במהלך נאומו אמר הגר"ד לנדו: אחינו בית ישראל תושבי ארה"ב. אחים יקרים באנו אליכם בקריאה הצילו המצב בארץ ישראל, השלטונות שונאי לומדי תורה. בתי המשפט כולם ביחד כרתו את הבסיס של התקציב של בני הישיבות של הכוללים. כרתו אותו בזעם ברשע, ברשעות. הם שונאים לומדי תורה, המצב חמור, הישיבות והכוללים לא יכולים להתקיים בלי התקציב הזה, לא שייך שיתקיימו. לא שייך, יש כבר כוללים שנסגרו רחמנא ליצלן.

אנחנו באנו אליכם בקריאה, אחים יקרים, הצילו ! תנו את מה שחיסרו מאיתנו, את התקציב שבלי זה אי אפשר להתקיים תשלימו אתם, והשם ישלים לכם כל משאלות ליבכם לטובה. 

תראו הם שונאים ורוצים להחריב, את עולם התורה בארץ ישראל, לתקציב הבסיס להחזיק את עולם הישיבות. ויהא לכם נחת לכם ולבניכם.

הגר"ד לנדו בנאומו צילום: באדיבות המצלם

"ואני אומר לכם עוד דבר, אתם אנשי חסד שתורמים לעולם התורה לישיבות והכוללים מ מה שאתם תורמים עד עכשיו תמשיכו הלאה זה לא קשור לזה בכלל זה לא במקום זה,  זה מצב מיוחד שבגללו באנו מארץ ישראל, מה שאתם נותנים עד עכשיו תמשיכו לתרום והשם יעזור לכם בכל הדברים שאתם צריכים יהיה לכם נחת יהיה לכם הצלחה בכל כפליים  נחת מהילדים נחת בכל מעשי ידיכם".

"אני חוזר שלטונות הרשע בארץ ישראל וכל השונאים מבתי המשפט וכל רשעי הרשעים שם ששונאים את התורה ואת לומדיה שנאה נוראה שאי אפשר לתאר, והם הולכים הכל לההרוס, הם כרתו את התקציב ואת התקציב שכרתו צריך למלאות - אבל לא לשכוח את כל מה שנתתם עד עכשיו לא קשור לזה, תמשיכו כי זה חשוב מאוד, ושהם יעזור לכם שיהיה לכם נחת בכפל כפליים ובריאות".

"אני צועק בשם התורה בארץ ישראל הצילו הצילו!! הצילו את המצב, תמלאו את החסר. ואל תשכחו את כל הדברים הטובים שנתתם עד עכשיו שלא יהיה על חשבון זה ויחד תתנו, וה' יעזור שנזכה להינצל מכל הצרות גם בארץ ישראל וגם בחוץ לארץ. ושוב פעם אני צועק הצילו הצילו גם אותנו וגם אותכם, ונזכה מהרה לגאולה שלמה אמן".

רבי דב לנדו ארצות הברית גיוס בני הישיבות גיוס כספים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד