כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
אחרי הביטול

משלחת ישראלית תחזור לוושינגטון לדון בגרעין האיראני

משלחת ישראלית תצא לוושינגטון במטרה לקיים דיונים ביטחוניים בנוגע לתוכנית הגרעין האיראני - זאת אחרי שביקור של משלחת דומה בוטל בעקבות סרטון ההאשמות של נתניהו

משלחת ישראלית תחזור לוושינגטון לדון בגרעין האיראני
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן צילום: דוברות הבית הלבן

משלחת ישראלית תטוס לוושינגטון במטרה לקיים דיונים עם בכירים בממשל ביידן בנוגע לתוכנית הגרעין האיראנית. המשלחת תצא עוד לפני נאום נתניהו, כך דווח ב"חדשות 13". 

פגישה זו תגיע אחרי שפגישה דומה בוטלה במחאה על הסרטון של ראש הממשלה נתניהו בו האשים את ממשל ביידן בעיכוב משלוחי נשק לישראל. 

דובר הבית הלבן, קירבי, אמר בעקבות סרטון נתניהו כי "אין עוד מדינה שעוזרת לישראל כמונו. עזרנו לעצור את המתקפה האיראנית - ואנחנו עדיין עוזרים לישראל בצרכי ההגנה שלה. הבהרנו בכמה רמות את החששות שלנו מההצהרות שלו. אין לנו שום מושג למה הוא הוציא את הסרטון הזה". 

נתניהו הגיב על דברי קירבי, וכתב בציוץ בטוויטר: "אני מוכן לספוג התקפות אישיות - ובלבד שישראל תקבל מארה"ב את התחמושת שהיא זקוקה לה במלחמה על קיומה".

בתוך כך, שר הביטחון גלנט נפגש עם מזכיר ההגנה אוסטין בפנטגון: ״זה הזמן לממש את המחויבות של כל ממשלי ארה״ב בשנים האחרונות: מניעת גרעין מאיראן - בנושא זה הזמן הולך ואוזל״.

״עלינו לפתור במהירות את המחלוקות הבודדות כמו שחברים עושים, ולחזק את העמידה המשותפת - מול מתקפות הטילים ומול המתקפות המדיניות״, אמר. 

״תודה לך על האירוח החם ועל השותפות האיתנה, אויבינו וידידנו צופים כעת בחדר הזה - ומבינים מה היא עוצמתה של השותפות״, הוסיף. 

איראן ארה"ב ממשל ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד