כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
עיצוב חדש לדשבורד

שלוש ארבע לעבודה: יבואנית פיאט משיקה את סקודו

פיאט סקודו כולל שתי דלתות הזזה בצידי הרכב, דלתות אחוריות מפוצלות, קרוז קונטרול, חיישני חניה אחוריים, חיישני גשם ועוד

שלוש ארבע לעבודה: יבואנית פיאט משיקה את סקודו
החל ב-270 אלפי שקלים. מסחרית חדשה לפיאט - "סקודו" בשני אורכי מרכב ובגרסאות וואן צילום: פיאט

סמלת, יבואנית פיאט משיקה בישראל את הסקודו החדשה - רכב העבודה של פיאט. הסקודו עצמה עברה לאחרונה עדכון מקיף אשר כלל שדרוגים של מערכות הבטיחות, של העיצוב וגם של מספר מאפיינים טכניים אשר הופך אותה לרכב הרבה יותר מודרני. כך לפי פיאט, הסקודו החדשה נראית כעת שונה לאחר שהחזית שודרגה בהתאם לשפת העיצוב של פיאט.

בנוסף, כעת יש לסקודו מערכות בטיחות אקטיביות מלאות , כשרשימת המערכות כוללת זיהוי תמרורים, התראה על סטיה מנתיב הנסיעה, תיקון אקטיבי של סטיה מנתיב הנסיעה, בלימה אוטונומית, התראת עייפות ועוד. בנוסף לכך, פיאט סקודו כולל שתי דלתות הזזה בצידי הרכב, דלתות אחוריות מפוצלות, קרוז קונטרול, חיישני חניה אחוריים, חיישני גשם ועוד.

בפנים יש עיצוב חדש לדשבורד כשר כולל הגה חדש, לוח שעונים דיגיטלי צבעוני והגדלה של מסך המולטימדיה, כמו גם מערכת "שיפט ביי וייר" כלומר מערכת עם ידית הילוכים אלקטרונית. המנוע הוא הטורבו דיזל המוכר של פיאט, בנפח 2.0 ליטרים אשר מפיק 177 כוחות סוס ותיבת ההילוכים אוטומטית בעלת 8 מהירויות.

ברכב מסחרי כמובן שהיכולת לשאת מטען היא הנקודה החשובה והסקודו נחשבת לרכב קומפקטי אך מרווח: גובהה הוא 194 סנטימטרים ויכולת ההעמסה שלה היא עד 1,300 קילוגרמים.

משך אחריות היצרן הוא 5 שנים או 250,000 קילומטרים ומרווח הטיפול הוא אחת לשנה או 30,000 קילומטרים. פאיט סקודו משווקת בשתי רמות: MEDIUM, שאורכה הוא 4,959 מילימטרים ו-LARGE שאורכה הוא 5,309 מילימטרים. נפח ההטענה של המדיום הוא 5.3 מ"ק ונפח ההטענה של גרסת "לארג'" הוא 6.1 מ"ק. מאחר שמדובר בוואן סגור (ללא שמשות) אין בשלב זה מושבים אחוריים. לצד הנהג יש מקום לעוד שני נוסעים.

מחיר גרסת מדיום כולל מע"מ הוא 269,990 שקלים ואילו מחיר גרסת לארג' הוא 279,990 שקלים.

 

 

פיאט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד