כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
"דור מטורף"

נתניהו ביקר בבית משפחת הלוחם שנפל וזכה לגיבוי מההורים

ראש הממשלה בנימין נתניהו ערך אמש ביקור תנחומים בבית משפחתו של הלוחם עומר סמדג׳ה הי"ד שנפל בקרב ברצועת עזה. אביו של עומר: "רוב העם בעד לחימה עד הניצחון"

נתניהו ביקר בבית משפחת הלוחם שנפל וזכה לגיבוי מההורים
ראש הממשלה עם אורן סמדג'ה צילום: חיים צח / לע״מ

ראש הממשלה נתניהו ערך אמש ביקור תנחומים בבית משפחתו של הלוחם עומר סמדג'ה הי"ד שנפל בשבוע שעבר ברצועת עזה. נתניהו שמע מאורן וליאת, הוריו של עומר הי"ד, על אופיו המיוחד של בנם הבכור ועל שירותו הסדיר כלוחם בחטיבת גולני.

ראש הממשלה השתתף בצער הכבד של בני המשפחה שאיבדו את עומר לאחר שנפל בקרב ברצועת עזה, בעת שירותו כלוחם מילואים בחטיבת אלכסנדרוני.

לפי לשכת ראש הממשלה, נתניהו התרשם עמוקות מדברי ההורים, שסיפרו על הרוח ותחושת השליחות של עומר גם בשירותו הצבאי וגם כמתנדב בארגון מד״א, ועל תכונות הנתינה והעזרה שהיו נטועות בו.

לאחר שהאם ליאת ביקשה להעביר מסר של חשיבות האחדות בעם ישראל, האב אורן חיזק את דבריה ואמר לראש הממשלה: ״מדברים על דור המייסדים, אנחנו נחשפנו לדור מטורף - איזו ערכיות, איזו עוצמה של אנשים. המסירות הזאת, ההליכה עד הסוף זו הרוח הישראלית. רוב העם בעד לחימה עד הניצחון״.

ראש הממשלה אמר כי בנם היה גיבור, וכי "ישראל תנצח במערכה בזכות הגיבורים הללו". לראש הממשלה התלוו ר׳ הסגל צחי ברוורמן ומזכירו הצבאי אלוף רומן גופמן.

בנימין נתניהו עומר סמדג'ה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד