כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
"לעצור את ההפקרות"

ראש העיר הכריז על שביתה, התושבים זועמים

חודשים ספורים אחרי שקיבל את אמון התושבים מחדש בבחירות, ראש העיר רמת השרון מצטרף למחאה נגד הממשלה ומכריז על שביתה. התושבים התומכים בממשלה זועמים ותוקפים אותו

ראש העיר הכריז על שביתה, התושבים זועמים
בנין עיריית רמת השרון צילום: גוגל מפות

ראש העיר רמת השרון, איציק רוכברגר מצטרף לארגוני המחאה למען הפלת הממשלה ומכריז על שביתה ביום חמישי בעירייה. 

"ביום חמישי הקרוב, נשבית את הפעילות של עיריית רמת השרון - (לא תהיה קבלת קהל) כחלק מדרישתנו הבלתי מתפשרת, ללכת לבחירות כלליות ולעצור את ההפקרות והבושה!", כתב ראש העיר והוסיף, "לממשלה אין מנדט ציבורי להמשיך ולשלוט. יש ללכת לבחירות כלליות מיד!".

מסתבר שלא כל התושבים מיישרים קו עם ראש העיר ומסכימים עם המהלך שמוביל ראש העיר בשמם. תושב העיר בשם אסף איתם הגיב לראש העיר בדף הפייסבוק שלו: "חבל שאתה נגרר לספין החלומות, משאלת הלב בחירות בחירות בחירות לא תועיל במילגרם לחטופים."

דביר דל לוין, תושב נוסף זעם וכתב: "זהו חזרת לפוליטיקה העיר כל כך במצב טוב שהפוליטיקה הארצית והליקוקים חשובים יותר. אני מאוכזב".

מתוך הפייסבוק שלוראש העיר רמת השרון, איציק רוכברגרצילום: מתוך הפייסבוק שלו

תושב אחר, צחי בן ארי הגיב לרוכברגר וכתב: "הפכנו לעיר מנותקת ומחולקת בגלל השטויות האלה ומסתבר שזה נמשך גם בשלטון החדש, באסה".

יעל חסן בורה, הגיב לראש העיר בתסכול: "אני ממש מאוכזבת ממך, שכנעתי המון כדי שיצביעו לך, לא חשבתי בחיים שתנקוט צעד כזה דראסטי. צר לי על כך שאתה משתף פעולה עם הזוועות האלה, זה מראה שאתה כבר לא ראש עיר של כולם, אלא רק של השמאל. מה שהדר שוויצר עשתה לא יסולח. בחיים לא האמנתי שאכתוב עליך את המילה צבוע, אבל סליחה כ"כ חיכיתי שתחזור להנהיג את העיר, אבל כנראה שהשמאל שולט גם אצלך בעירייה וחבל לי לי על כך".

תושבת בשם מורן הגיבה לראש העיר רוכברגר וכתבה: "אתה מבין שאתה תופס צד, וברגע זה נותן חותמת לפילוג בעיר שרק לפני דקה נבחרת בה? שלא תטעה גם אני חושבת שמה שקורה כאן במדינה לא תקין, וזה גם לא אומר שמי שיבוא אחרי ראש הממשלה הנוכחי יהיה טוב יותר. קודם כל לטפל בכל המחדלים כאן ברמת השרון, אח''כ לעבור לארצי... כל כך לא פייררר, אתה ראש עיר של כולם, כולם!".

רמת השרון שביתה איציק רוכברגר יצחק רוכברגר מחאה נגד הממשלה עיריית רמת השרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד