ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
ההסתה בהפגנות

אזהרה חריפה: "סכנה ברורה ומיידית לביטחון משפחת נתניהו"

ברקע ההסתה בהפגנות השמאל שהטקסטים המושמעים בהם מחריפים ממחאה למחאה, נשלחה אזהרה חריפה ליועמ"שית מפני החשש לחיי ראש הממשלה ומשפחתו

אזהרה חריפה: "סכנה ברורה ומיידית לביטחון משפחת נתניהו"
ראש הממשלה נתניהו במליאה צילום: Chaim Goldberg/Flash90

יועמ"ש הליכוד עורך הדיו אבי הלוי שיגר מכתב חריף ליועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה שבה התריע כי קיימת "סכנה ברורה ומיידית לביטחון משפחת נתניהו". 

הלוי כתב: "גברתי היועצת, כל הסימנים והשכל הישר מובילים למסקנה אחת ברורה. המסיתים נחושים לרצוח את ראש הממשלה, ולפגוע בבני משפחתו. הם מצהירים על כך בריש גלי : "צריך להרוג אותם"; "חובה להרוג אותו"; "צריך להוציא אותו להורג; "ביבי בוגד"; "אויב העם היהודי", "מלאך המוות"; "נתניהו צריך לגמור כמו קדאפי"; "לגמור כמו סאדם חוסיין"; "לגמור כמו צ'אושסקו"; הוא "צורר" ועוד ביטוי שטנה.

גברתי היועצת המשפטית לממשלה, אסור לרשויות האכיפה והחקירה להזניח את הזהירות. הזלזול בסכנה מחיש אותה. בכל מדינה אחרת בעולם היו עוצרים את המסיתים מיד ומעמידים אותם לדין. חובתך לעצור בעדם!". כך הלוי.

המכתב מגיע ברקע  פרסום מאמש של ישי פרידמן ב'ערוץ 14', על עמי דרור, מראשי מחאת קפלן, שבנאום ליד ביתו של ראש הממשלה כינה את נתניהו “שטן”, וקרא “למחות את זכר נתניהו”. 

הסתה נגד נתניהו היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה אבי הלוי מחאות השמאל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד