ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
"הצטרפו למקהלת השנאה"

בנוכחות נתניהו: חה"כ אשר תקף בחריפות את החכי"ם מהליכוד

חה"כ יעקב אשר תקף בחריפות את חברי הכנסת מהליכוד ואמר: "בימים האחרונים אנו עדים למקהלה חדשה, שקמה לה משורות הליכוד, שהצטרפה למקהלת השנאה מהאופוזיציה", זאת בנוכחות נתניהו. צפו

בנוכחות נתניהו: חה"כ אשר תקף בחריפות את החכי"ם מהליכוד
ח"כ יעקב אשר נואם במליאה צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

יו"ר ועדת הפנים ח"כ יעקב אשר תקף בצהריים (שני) בצורה חסרת תקדים במליאת הכנסת את החכי"ם מהליכוד שמדברים נגד חוק גיוס וחוקים נוספים שמקדמות המפלגות החרדיות, זאת בנוכחות רוה"מ נתניהו.

אשר אמר: "ידוע הסיפור על ספינת נוסעים שנתקלה בסופה חזקה בלב ים וביקשו להוריד את כל הדברים הכבדים. הורידו ברזלים, עצים, עד שבא אחד וראה יהודי מצטנף בפינה, מחזיק את הטלית והתפילין שלו, והוא אומר לו לזרוק את הטלית והתפילין, 'אתה לא רואה שהספינה הולכת לטבוע?' אדוני היו"ר, לדאבוני אנחנו נמצאים בתקופה שבה כל מה שקשור לדת ולמסורת ישראל מותקף באופן אוטומטי בשצף-קצף, רווי שנאה עם ניחוח של ימים אפלים".

יעקב אשר נואם במליאה צילום: דוברות הכנסת

הוא הוסיף: "אפילו הצעת חוק שקשורה ליין לקידוש בשבת עוררה בשבוע שעבר במליאה את זעמם של שוחרי הדמוקרטיה המהוללים. בימים האחרונים אנו עדים למקהלה חדשה, שקמה לה משורות הליכוד, שהצטרפה למקהלת השנאה מהאופוזיציה.

מקהלה שדורסת הסכמים ומלבה אש והסתה נגד הציבור החרדי שכבר שנים הולך עם הליכוד באש ובמים. זה נכון שלחרדים יש ברית עמוקה עם הציבור המסורתי והאמוני במדינה, שהמשותף שלנו הוא שמירה על מדינת ישראל כמדינה יהודית הקשורה קשר בל יינתק לשורשיה ההיסטוריים ולמסורת רבת השנים שהיא מקיימת. במקום לעזור ולחזק את השותפות הטבעית הזו, אתם הופכים לגיס חמישי ומבקשים לזרוק את הטלית והתפילין מהאונייה כאילו זה מה שיציל אתכם. 

להזכירכם - חברינו באופוזיציה מכנים אתכם ואותנו ממשלה משיחית והרסנית", כך אשר.

יעקב אשר מלחמת חרבות ברזל הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד