ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
בעיר ירושלים

שגריר ארגנטינה בישראל בחר לפתוח בביקור בישיבה

בימים האחרונים אושר המינוי של הרב שמעון אקסל ואחניש לתפקיד השגריר והוא הגיע לישראל. את דירתו קבע הרב השגריר בירושלים, כאשר בהמשך צפויה השגרירות עצמה להעתיק את מושבה מתל אביב לירושלים

שגריר ארגנטינה בישראל בחר לפתוח בביקור בישיבה
הרב שמעון אקסל ואחניש והרב אליעזר שטיינברגר. צילום: באדיבות המצלם

נשיא ארגנטינה החדש, חאבייר מיליי, נחשב לאחד המנהיגים האוהדים ביותר של ישראל בעולם. עם בחירתו הבטיח הנשיא שיעביר את השגרירות הארגנטינית מתל אביב לירושלים. 

באופן לא מפתיע, הוא החליט למנות לתפקיד שגריר ארגנטינה בישראל את הרב שמעון אקסל ואחניש, אותו הוא מכנה רבו האישי. יש לציין כי בעבר הביע הנשיא מיליי את רצונו להתגייר.

בימים האחרונים אושר המינוי של הרב שמעון אקסל ואחניש לתפקיד השגריר והוא הגיע לישראל. את דירתו קבע הרב השגריר בירושלים, כאשר בהמשך צפויה השגרירות עצמה להעתיק את מושבה מתל אביב לירושלים.

השגריר המיועד לאו"ם, ח"כ דני דנון, נפגש עם הרב השגריר ובירך אותו על החלטתו להתגורר בירושלים: "ברכות חמות לשגריר הנכנס של ארגנטינה בישראל, הרב שמעון אקסל אחנינש, שעמו כניסתו לתפקיד החליט לקבוע את ביתו בירושלים - בירת ישראל הנצחית. אנו מעריכים מאוד את הידידות והתמיכה של הנשיא מיליי והעם בארגנטינה, ובטוחים שיחד נביא את היחסים בין מדינותינו לשיאים חדשים. בהצלחה בתפקיד החשוב!".

את ביקורו הראשון בישראל פתח הרב שמעון אקסל ואחניש בביקור בישיבת נשמת התורה בשכונת גבעת שאול בירושלים. בראשות הישיבה, הנמנית על רשת "נצח", עומד הרב אליעזר שטיינברגר.

השגריר הנכנס שוחח בלימוד עם התלמידים בישיבה והופתע מרוחב ידיעותיהם. ראש הישיבה וצוות רבני הישיבה איחלו בהצלחה גדולה לשגריר ואיחלו לו שיצליח לקדש שם שמים בתפקידו החדש.

הרב שמעון אקסל ואחניש הרב אליעזר שטיינברגר ירושלים ארגנטינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד