ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
הגעתם לנחלה

ביישוב יוקרתי ליד קיסריה: מכירת נדל"ן היסטורית

באחד מהיישובים היקרים ביותר לצד קיסריה: קרקעות חקלאיות להשקעה ביישוב ההיסטורי והיוקרתי גבעת עדה יימכרו מ-119,000 ₪ בלבד

ביישוב יוקרתי ליד קיסריה: מכירת נדל"ן היסטורית
גבעת עדה צילום: depositephotos

“הגעתם לנחלה”: בימים אלו קבוצת “נחלה” מציעה למכירה מגרשים חקלאים באחד היישובים היוקרתיים באזור השרון ובסמוך לשדות ים וקיסריה. האזור, מאופיין בווילות יוקרתיות ובתים צמודי קרקע, אווירה כפרית, מגוון יקבים ומעיינות, בתי קפה, שווקים וקניונים במרחק קצר. קרקע חקלאית ביישוב בשטח של כ-250 ברישום פרטי בטאבו תימכר מ-119,000 ₪ בלבד בהרשמה המוקדמת. על פי ההערכות, כ-50 משפחות יזכו באפשרות לרכוש את הנחלה

אחת העסקאות המעניינות ביותר בשוק החלה את ההרשמה אתמול (יום א’), עסקה, במסגרתה משקיעים יוכלו לקנות “נחלה” של כ-250-500 מטר להשקעה באחד מהיישובים העשירים בישראל הצמוד לקיסריה ושדות ים, גבעת עדה. באזור, מתגוררות בין היתר המשפחות העשירות בישראל. ההרשמה לרכישת קרקעות להשקעה נפתחה השבוע (ב’) ועל פי ההערכות עד כה מאות ישראלים נרשמו לרכישת קרקע באחד מהיישובים היקרים בישראל.

השאירו פרטים והצטרפו למכירה ההיסטורית>>>

גבעת עדה, שבמרחק של כ-45 ד’ בלבד מת”א, מציעה את חלום המגורים הכפרי, עם שפע של יקבים בסביבת המגורים לצד מעיינות ומבנים היסטוריים, כל זאת, עם תחנת רכבת סמוכה, שטחי משרדים במרחק קצר ושפע של בתי קפה, שווקים וחנויות.

“אנו צופים הרשמה של מאות משפחות בשבועות הקרובים לצד רכישת שטחים בקרב תושבי הישוב”, מספרים בחברה. הקרקע, שהינה חקלאית עדיין, נמכרת במחיר אטרקטיבי במיוחד ובעלת פוטנציאל אדיר. כספי הרוכשים יוחזקו בנאמנות ע”י משרד עורכי דין מוביל שמקדם את קידום הקרקע. מחירי הקרקעות בהרשמה המוקדמת הינם החל מ-119,000 ₪ בלבד.

הקרקע אינה זמינה לבנייה

השאירו פרטים והצטרפו למכירה ההיסטורית>>>

נחלה קיסריה קרקעות להשקעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}