י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024
"חלוקת שלל"

לפיד למצביעי הליכוד: "הנבחרים שלכם בגדו בכם"

לפיד התייחס להעברות הכספים ואמר: "ועדת הכספים התכנסה היום לעוד חלוקת שלל וביזה באמצע המלחמה. אזרחי ישראל הטובים הולכים למילואים, ועד שהם חוזרים מהמילואים, המושחתים האלה גונבים את כספם". עוד אמר: "מצביעי הליכוד- בגדו בכם. הנבחרים שלכם בגדו בכם"

לפיד למצביעי הליכוד: "הנבחרים שלכם בגדו בכם"
לפיד בישיבת הסיעה צילום: Chaim Goldberg/Flash90

ראש האופוזיציה יאיר לפיד תקף בצהריים (שני) בפתח ישיבת סיעת יש עתיד את העברות הכספים בוועדת הכספים ואמר: "ועדת הכספים התכנסה היום לעוד חלוקת שלל וביזה באמצע המלחמה, על חשבון משלמי המיסים, על חשבון משרתי המילואים, על חשבון הקריסה של מעמד הביניים.

משרד המורשת בראשות השר המיותר לענייני פצצות אטום, עמיחי אליהו, יקבל עוד 20 מיליון שקל בשביל לא לעשות שום דבר. 60 מיליון שקל לביצוע סקרים חיצוניים במשרד ראש הממשלה. סקרים. זה מה שחשוב לו עכשיו, לעשות סקרים.

מוסדות חינוך חרדים 58 מיליון שקל. כדי שלא יהיה להם קשה חלילה להמשיך לא להתגייס.

23 מיליון שקל למשרד לענייני ירושלים של פורוש. אפילו ראש עיריית ירושלים אמר שהמשרד הזה מיותר, אבל הכסף שלנו ממשיך לזרום אליו, וממנו לעסקנים ולמאכערים ולמקורבים.

60 מיליון שקל למשרד לשירותי דת. 213 מיליון שקל למינהל החינוך ההתיישבותי. אנחנו יודעים לאיפה יילך הכסף הזה, נכון? לא לילדי המפונים של מערכת החינוך בצפון. לא לילדים של מערכת החינוך בדרום".

"מעל הכל", הוסיף לפיד, 302 מיליון שקל עודפים תקציביים יועברו למשרד ההסתה וההדתה של אורית סטרוק. רק זה לא באמת עודפים תקציביים. אין למדינת ישראל שום עודף תקציבי, רק מחסור תקציבי".

לדבריו, "זה כסף שנגנב מהכיס של אזרחי ישראל, בזמן מלחמה. זה המיסים של מעמד הביניים, שהחבורה הצינית הזו שודדת אותו. אזרחי ישראל הטובים הולכים למילואים, ועד שהם חוזרים מהמילואים, המושחתים האלה גונבים את כספם.

אני רוצה להגיד מפה למצביעי הליכוד. בגדו בכם. הנבחרים שלכם בגדו בכם. זה הכסף שלכם והוא לא יגיע אליכם. הוא הולך רק לחברים של סמוטריץ' וגפני, על הגב שלכם, על חשבונכם.

עוד אפשר לעצור את זה. האופוזיציה ניהלה מלחמת חורמה בהעברות המבזות האלה והצליחה לעכב אותם. עכשיו הכדור נמצא בידי הליכוד.

אני רוצה להגיד מפה לחברי הכנסת של הליכוד שחברים בוועדת הכספים. לאליהו רביבו ואלי דלל וחנוך מילבצקי ואתי עטיה, עד מתי תמשיכו לדפוק את הבוחרים שלכם? עד מתי תמשיכו לתת יד לחגיגת הביזה הזו?

איך אתם לא עוצרים את זה? אתם יכולים לוודא שהכסף הזה יגיע למפוני הדרום ולמפוני הצפון, ולאופקים ושדרות וקרית שמונה וחצור הגלילית. לחינוך ובריאות וללוחמים שלנו ולמילואימניקים שקורסים. בשביל זה בחרו בכם. אתם עדיין יכולים לעצור את זה", כך לפיד.

 
יאיר לפיד הליכוד מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}