כ"ו סיון התשפ"ד
02.07.2024
שפע ברכה

הפוסק הגר"ע פריד יוצא מגדרו בפניה ראשונה מסוגה לכלל הציבור

הפוסק הנודע הגאון רבי עמרם פריד שליט"א בבקשה מיוחדת: "העול כבד מאוד ומצווה גדולה לעזור ולסייע – כל מי שעוזר ומסייע יתברך בשפע ברכה והצלחה וסייעתא דשמיא ונחת מכל יוצאי חלציו!" • מחר-יום שלישי י"ט סיון היא מתחתנת, וכדי שתוכל לחייך גם בחתונה, אנחנו חייבים לעזור לה!

הפוסק הגר"ע פריד יוצא מגדרו בפניה ראשונה מסוגה לכלל הציבור
הרב עמרם פריד צילום: קופת העיר

שש שנים היא ראתה את אמה הולכת וקמלה לנגד עיניה. שש שנים היא ליוותה את אמה לבתי החולים, ולטיפולים הרפואיים השוניים. בהקרנות, בכימותרפיה ובכל שאר המרעין בישין, היא היתה צמודה אליה וחוותה את כל השלבים יחד איתה. 

לפני שנתיים וחצי היא היתה שם, כשאמה השיבה נשמתה ליוצרה. מניין גברים היו בתוך החדר, ומכל נשות המשפחה, רק היא העזה להתייצב שם, עמדה בסמוך ודמעה, אמרה פרקי תהילים וליוותה בהם את נשמתה הטהורה של אמה, עת יצאה מהגוף המיוסר ופרחה לה לשמי מרום.

לתרומת 280 ש"ח להכנסת כלה הקליקו כאן>>>
 
בשנתיים וחצי, הספיקו שתי אחיותיה להתחתן בשעה טובה, ועכשיו מגיע תורה. היום, יום שלישי י"ט סיוון היא תיכנס תחת החופה, ותקים בית כשר ונאמן בישראל בשעה טובה. 

אבל כדי שזה יקרה היא חייבת לקבל את עזרת הציבור. המצב הכלכלי קשה מאוד, וכשאבא שלה לא מסוגל לעמוד בהוצאות הכבדות ולסייע לה בחתונה, היא עומדת בפני שוקת שבורה. 

היא החליטה בהחלטה נחושה, לממן בעצמה אתכל הוצאות החתונה, בלי לבקש מאבא שלה בקשות שהיא יודעת שהוא לא יהיה מסוגל לעמוד בהן. 

כמובן שהמשימה בלתי ניתנת לביצוע ללא עזרת הציבור, ומכאן תצא הקריאה לכל מי שנחשף למקרה. בואו נעזור לה, בואו נציל את הבחורה הזאת, רק בת 22 וכבר עברה כל כך הרבה, בואו נאפשר לה להתחתן בכבוד, כדי שגם ביום שמחת לבה, היא תוכל לחייך, בדיוק כמו שאמא שלה רצתה. 

מי שהתגייס לעזרתה של הכלה היתומה הוא הגאון הנודע רבי עמרם פריד שליט"א ששמע על המקרה הנוגע ללב, והחליט לצאת מגדרו ובפעם הראשונה לפנות לציבור הרחב בבקשה לתרום כסף כדי לעזור ולסייע לכלה היתומה הענייה. 

"כאשר יש יתומה מאמא", אומר הגר"ע פריד שליט"א, "שהאמא עברה שש שנות יסורים מהמחלה הנוראה ועכשיו היתומה זוכה להתחתן והאבא אברך שקוע בלימוד, הוא חיתן כבר כמה ילדים ויש עדיין ילדים בבית - העול כבד מאוד! 

"מצוה גדולה לעזור לסייע, כל מי שעוזר ומסייע יתברך בשפע ברכה והצלחה וס"ד ונחת מכל יוצאי חלציו".

מי יעזור לה אם לא אנחנו?

מצטרפים עכשיו במתנה של 280 ₪ לכלה ובונים בית שמח של יתומה צעירה!

לתרומת 280 ש"ח להכנסת כלה הקליקו כאן>>>

קופת העיר הרב עמרם פריד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד