כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
צפוי לעונש מאסר

חרדי מלייקווד נאשם בהונאת עשרות מיליונים וזיוף מסמכים

תושב לייקווד הודה בהונאה של 54.7 מיליון דולר במישיגן ובמדינות נוספות. גזר הדין בגין הונאה וזיוף מסמכים יינתן ב-30 באוקטובר. הנאשם סיפק למלווים מסמכים פיקטיביים, כולל חוזי רכישה עם מחירי רכישה מנופחים, דוחות כספיים מזויפים ומסמכים מזויפים אחרים

חרדי מלייקווד נאשם בהונאת עשרות מיליונים וזיוף מסמכים
משטרת לייקווד צילום: Lakewood Alerts

חרדי תושב לייקווד - ניו ג'רזי הודה באשמה בהונאת משקיעים בלמעלה מ-54.7 מיליון דולר בהלוואות ורכישת נכסים פרטיים ומסחריים.

ממסמכי בית המשפט עולה כי האיש בן 53, הונה במשך שש שנים מלווים עם הלוואות ומשכנתאות, בין השנים 2016 ל-2022.

הנאשם ושותפיו למזימה סיפקו למלווים מסמכים פיקטיביים, כולל חוזי רכישה עם מחירי רכישה מנופחים, דוחות כספיים מזויפים ומסמכים מזויפים אחרים והפילו בפח מספר משקיעים.

בפברואר 2017 נרכש נכס תמורת 4.1 מיליון דולר. עם זאת, הנאשם ושותפיו זייפו חוזה רכישה ומכירה בסך 5.8 מיליון דולר ומסמכים מזויפים אחרים כדי לקבל הטבות שונות כמו פטור ממס עבור הנכס.

ממסמכי בית המשפט עולה, כי הנאשם השתמש בזהות של השותף שלו לביצוע עסקאות שונות. הוא הסתיר את בעלותו ומעורבותו בחברת ניהול הנכסים ממחלקת השיכון והפיתוח העירוני ומסוכנויות פדרליות ומדינתיות אחרות.

אחד הנכסים נמכר תמורת 42.7 מיליון דולר בספטמבר 2020. עם זאת, הנאשם ושותפיו הציגו לקונה חוזה רכישה ומכירה על סך 70 מיליון דולר כדי לקבל הטבות. בחלק מהעסקאות הוא הסתיר את הבעלות שלו בנכס מכיוון שידע שלא היה מקבל הלוואה אילו חלקו היה נחשף, כך לפי התובעים הפדרליים.

הגבר בן ה-53 הודה בהונאה. גזר דינו יינתן ב-30 באוקטובר, והוא צפוי לעונש של עד חמש שנים.

 

מאסר לייקווד הונאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד