כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
כפוי טובה

זעם על חבר הכנסת שקיבל שיריון בליכוד: "קורץ לתחנה הבאה"

"קורץ לתחנה הבאה - שיריון אצל בנט. אין לך שום מנדט ציבורי, לא נבחרת לשום דבר, ומסתבר שאתה טוב בקמפיינים נגד מקומות שאליהם השתייכת. זו לא אידיאולוגיה, זו כפויות טובה ממדרגה ראשונה.". מתקפה חריפה נגד ח"כ משה סעדה שיוצא נגד ראש מפלגתו בנימין נתניהו

זעם על חבר הכנסת שקיבל שיריון בליכוד: "קורץ לתחנה הבאה"
ח"כ משה סעדה מהליכוד צילום: Erik Marmor/Flash90

אחרי הראיון של יו"ר 'הליכוד' בנימין נתניהו ב'ערוץ 14', בו התייחס לחוק הגיוס המקודם, הגיב חבר הכנסת משה סעדה שמתגד לו ואמר: "אין לי שום כוונה להפיל את הממשלה, וראש הממשלה יודע זאת היטב. עם זאת, המצב אליו הורגלנו, שבו מעטים נושאים בנטל עבור רבים ומשלמים מחירים יקרים, חייב להסתיים".  

לדבריו, "בשונה מהצעות פופוליסטיות אחרות - לי יש כוונה אמתית לתקן את המצב, ובדיוק בגלל זה הגשתי את ״חוק המשרת״, לפיו לא יהיו יותר מתנות חינם למי שלא משרת. שירתת - קיבלת, לא שירתת - לא קיבלת". 

עוד אומר סעדה: "זו קודם כל אמירה ערכית של המדינה, וגם שינוי של מערך התמריצים שכיום מתמרץ אנשים דווקא לא לשרת.  ילדיי, בניגוד לאחרים ביצעו כבר למעלה מ 120 ימי מילואים בעזה ובצפון, וצפויים להיקרא לסבב נוסף. הם וכל שאר חיילי המילואים שמתמודדים עם אתגרים שלא ניתן להבין, אינם ״שיקולים זרים״ והם בלבד עומדים לנגד עיניי".

"אני מצפה מראש הממשלה, כמי ששולח חיילים לקרב, לתמוך בהצעת החוק שלי ולקדם אותה לטובת שינוי אמיתי בחברה הישראלית", כך ח"כ סעדה, לשעבר מ"מ ראש מח"ש ובכיר הפרקליטות, ששוריין על ידי ראש הממשלה נתניהו במקום ה-28 ברשימת 'הליכוד' לכנסת האחרונה.

התגובות ברשת לא איחרו לבוא, נוכח כפיות הטובה שהוא נוהג כלפי ראש מפלגתו ששריין אותו וחסך לו התמודדות קשה, מתישה וצפופה במפלגת השלטון.

"אתה מחש או נחש?", תהה עורך 'בקהילה' שלמה קוק. עורך 'משפחה' אריה ארליך הגיב לסעדה וכתב: "ידידי, אתה שוריינת על ידי נתניהו לרשימת הליכוד לכנסת במסגרת סחר מכר שערכת עם כמה מפלגות. עכשיו אתה קורץ לתחנה הבאה - שיריון אצל בנט. אין לך שום מנדט ציבורי, לא נבחרת לשום דבר, ומסתבר שאתה טוב בקמפיינים נגד מקומות שאליהם השתייכת. זו לא אידיאולוגיה, זו כפויות טובה ממדרגה ראשונה."

לצד השניים, עוד גולשים רבים הגיבו בזעם נגד חבר הכנסת שהם רואים בו כפוי טובה.

משה סעדה בנימין נתניהו חוק הגיוס הליכוד כפיות טובה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד